Lo sentimos, la oferta no está disponible,
pero puedes realizar una nueva búsqueda o explorar ofertas similares:

Aux Limpieza - Office Comedor 40H Tres Cantos - 1

Funciones- Tareas de limpieza en el office.- Servicio en línea.- Limpieza zonas de trabajo (cocina, comedor).**Requisitos**: - Experiência en un puesto simil...


Desde Eurest - Burgos

Publicado 25 days ago

Administrativo/A Contable

Desde Adecco Tres Cantos iniciamos la búsqueda de un/a administrativo/a contable para el departamento IT y controlling para una importante empresa de tecnolo...


Desde Adecco - Burgos

Publicado 25 days ago

Auxiliar Administratiu/Va

Responsabilitats clau: Gestionar els cursos de formació dels clients, comunicant l'inici i la finalització a FUNDAE i seguint els procediments establerts. Co...


Desde Empenta Innova, S.L. - Burgos

Publicado 25 days ago

Auxiliar Administrativo /A

Burgos, Burgos**Empleo de Auxiliar administrativo /a, Burgos**:**Fecha de publicación**:27/02/2024**Horario**:Jornada completa de 40 horas semanales entre lu...


Desde Eurofirms - Burgos

Publicado 25 days ago

Administrativa Polivalent

Administrativa Polivalent
Empresa:

Organigrama


Detalles de la oferta

Descripció de l'oferta ADMINISTRATIVA POLIVALENT - GIRONA CIUTAT a Girona (Girona) Empresa del sector immobiliari de Girona Ciutat, busca un administratiu/va polivalent, amb coneixements i/o formació de comptabilitat.
Funcions i requisits de la vacant
El lloc de treball requereix una persona polivalent que tingui preferiblement coneixements decomptabilitat. Necessitem una persona que tingui coneixements de comptabilitat, (no imprescindible) però que a més realitzarà tot tipus de gestions, atenció al client, atendre el telèfon, contracte d'arres, tenir la publicitat actualitzada, etc.
Per tant, per una banda, s'encarregarà de la comptabilitat diària, presentació de les obligacions fiscals (iva, irpf...), Seguretat Social, tributs, bancs, previsió de pagaments i cobraments, impostos municipals..., i per altra de donar suport en temes administratius i d'atenció al client. Condicions que ofereix l'empresa
Jornada
Jornada completa
Horari
De dilluns a divendres de 9 a 14h i de 16 a 19h.
Perspectiva de la feina
contracte directe per empresa
Previsió d'incorporació
Immediat
Tipus de contracte
Indefinit
Salari
€ 1500€ nets x 12 pagues inicials
Altres dades a destacar
Tots els CV rebuts seran enviats a l'empresa. L'empresa serà qui contactarà directament amb totes aquelles persones que consideri oportú. Organigrama no disposa de més informació de la vacant que la que figura a l'oferta. És important que el teu CV estigui actualitzat, ja que serà l'eina de filtratge que utilitzarà l'empresa. Gràcies.
Estudis
És valorable:
-Cicles Formatius de Grau Superior amb titulació Administració i finances
-FP II amb titulació Administratiu i Comercial
-Llicenciat amb titulació Administració i Direcció d'Empreses
-Diplomatura amb titulació Ciències Empresarials
-Grau amb titulació Administració i Direcció d'Empreses
-Grau amb titulació Comptabilitat i Finances
-Cicles Formatius de Grau Superior amb titulació Administració
Experiència laboral
És imprescindible:
Cal tenir experiència en tasques administratives i molt valorable haver treballat en comptabilitat, facturació, etc
Nivell d'experiència
Tècnic / Especialista
Anys d'experiència
2 anys
Altres requeriments
Cal tenir disponibilitat per realitzar gestions que no son purament comptables.
Busquem una persona proactiva, participativa. Idiomes
Castellà
B2 - Avançat
Imprescindible
Català
B2 - Avançat
Imprescindible


Fuente: Grabsjobs_Co

Requisitos

Administrativa Polivalent
Empresa:

Organigrama


Built at: 2024-06-16T12:09:40.608Z