Administratiu/Va - 25 H/Setmana - 18.000 Euros

Administratiu/Va - 25 H/Setmana - 18.000 Euros
Empresa:

Emergent Catalunya Ett



Área:

Otros

Administratiu/Va - 25 H/Setmana - 18.000 Euros

Detalles de la oferta

Funcions i requisits de la vacant
Funcions:
Estem buscant una persona polivalent i activa, que vulgui ocupar una posició d'Administratiu/va per tal de responsabilitzar-se de les gestions derivades de l'activitat de l'empresa i d'una fundació associada. La seva funció principal serà donar assistència al director, tant per a la feina derivada del dia a dia de l'empresa com per a les gestions i tramitacions que tenen a veure amb la fundació. Realitzarà assistència al director i, secundàriament, a la resta d'equips de l'empresa.

Entre les seves tasques, destacaríem les següents:

- Gestió on-line bancs: revisió saldos, pagaments, introducció de remeses de rebuts de lloguer, fer seguiment de les devolucions, etc.
- Gestió de l'arxiu informàtic
- Gestió dels emails i correu físic
- Atenció telefònica als equips externs i proveïdors
- Gestió de la-es web-s captadores de clients
- Check-in llogaters: elaboració de contracte, instruccions inicials
- Gestió de llogaters: atenció telefònica, incidències en pagament rebuts, augments IBI i IPC, preparació de remeses de rebuts a través d'un programa informàtic específic.
- Check-out llogaters: instruccions, canvi de titularitat de subministraments, liquidació fiança
- Pre-comptabilitats (empresa, fundació, i 6 empreses filials)
- Gestió de la pàgina web de la fundació
- Gestió de les donacions a obtenir
- Assistència als equips de l'empresa (tècnic/comercial) en tasques d'administració i recerca d'informació

L'oficina està ubicada a la zona de Sarrià-St.Gervasi, en unes modernes i agradables instal·lacions. La incorporació a la feina està prevista pel mes de setembre.
Nivell d'estudis acabats:
Grau amb titulació de Grau en Administració i Direcció d'Empreses (valorable)
Llicenciat amb titulació de Administració i Direcció d'Empreses (valorable)
Diplomatura amb titulació de Ciències Empresarials (valorable)
Cicles Formatius de Grau Superior amb titulació de Administració i finances (valorable)
Cicles Formatius de Grau Superior amb titulació de Administració (valorable)
FP II amb titulació de Administratiu i Comercial (valorable)

Idiomes:
AnglèsAvançat (imprescindible)
CastellàAvançat (imprescindible)
CatalàAvançat (imprescindible)
Temps d'experiència:
2 anys
Experiència:
Requerim que la persona tingui un mínim de 2 anys d'experiència fent funcions similars. És molt important que la persona estigui acostumada a la gestió administrativa de documentació, que sàpiga fer precomptabilitats (no cal un nivell comptable alt, però sí que entengui els mecanismes de la gestió diària de pagaments, cobraments, rebuts, etc.). (imprescindible)
Altres requisits:
El lloc de treball requereix una persona que compleixi els requisits següents:

- Bon nivell d'anglès i de català. L'anglès és imprescindible a un nivell C1.
- Bons coneixements d'informàtica (word, excel i powerpoint)

- Persona amb gran polivalència i flexibilitat, acostumada a portar tasques molt diverses i a organitzar-se autònomament
- Persona discreta i amb un fort sentit de la responsabilitat
- Cal que tingui capacitat d'adaptar-se als mètodes de l'empresa, que sàpiga autogestionar-se i alhora relacionar-se amb l'equip quan sigui necessari

- Persona proactiva, amb capacitat per portar diversos temes alhora i d'estar pendent de moltes tasques diverses

No demanem una formació reglada específica, però sí que valorarem que la persona tingui formació i experiència en l'àmbit administratiu.
Condicions que ofereix l'empresa
Jornada:
Jornada Parcial
Horari:
25 hores setmanals, amb flexibilitat
Durada del contracte inicial:
Indefinit
Perspectiva de la feina:
Estable
Disponibilitat d'incorporació:
1 mes
Sou:
Des de 18000 € fins a 18000 € (el salari és negociable)
Altres dades:
- La persona escollida dependrà directament de l'actual cap de despatx i del director de l'empresa. No tindrà personal al seu càrrec.

- L'horari és flexible, i la feina es podrà realitzar parcialment des de casa.

- La incorporació a la feina està prevista pel mes de setembre.

- Per tal de poder fer la feina des de casa, la persona rebrà tot el suport logístic (ordinador i telèfon) per part de l'empresa.

- Cal tenir molt present que la persona escollida tindrà un alt suport mentre s'estigui formant i aprenent la feina.

- L'empresa ofereix una interessant oportunitat laboral en un agradable ambient.

Sisplau, responeu les preguntes que formulem i adjunteu un CV que estigui actualitzat. Moltes gràcies.

ORGANIGRAMA garanteix la total confidencialitat a aquelles persones que estiguin en actiu. Abans de comentar qualsevol currículum amb l'empresa, verifiquem les dades del currículum per assegurar-nos que no hi ha cap mena de relació laboral ni relació empresarial amb el nostre client. A més, demanem en tot el procés de selecció, la mateixa garantia de a l'empresa.


Fuente: Neuvoo3_Ppc


Área:

Requisitos

Accounting officer

Apply nowJob no:517112 Work type:Full time Location:Spain Categories:Client Accounting Office Location:Madrid About TMF TMF Group is a leading global provider...


Desde Tmf Group - Madrid

Publicado hace 12 días

Innovation product owner

Multidisciplinary and key team in the development of the company. Software Factory #1 global provider of Digital Banking Platforms. You will be responsible for...


Desde Page Personnel España, Ett S.A. - Barcelona

Publicado hace 12 días

Specialist, supplier quality assurance

We are one company, Merck & Co., Inc., Kenilworth, New Jersey, USA but we operate under two different corporate brand names. We are known as Merck & Co., in the...


Desde Merck Gruppe - Msd Sharp & Dohme - Madrid

Publicado hace 12 días

Operations data management engineer

Job Description - Operations Data Management Engineer (200003Q5) Operations Data Management Engineer - 200003Q5 Your role The role is an operational role to...


Desde Zurich Insurance Group - Barcelona

Publicado hace 12 días