Assistant Àrea Institucional

Assistant Àrea Institucional
Empresa:

Pimec, Petita I Mitjana Empresa De Catalunya



Área:

Otros

Assistant Àrea Institucional

Detalles de la oferta

PIMEC Precisa incorporar un/a: ASSISTENT D'ÀREA INSTITUCIONAL Les seves funcions es centraran en
-Assistir a la direcció de l'Àrea Institucional i els seus responsables en tasques administratives i de gestió
-Coordinar i gestionar la pres??ncia de t??cnics en fòrums de participació institucional a nivell local, autonòmic, nacional i europeu.
-Revisar, analitzar i transmetre a la direcció de l'Area Institucional les convocatòries, documentació i informació relacionada amb reunions institucionals i aspectes estrat??gics per a la seva valoració i consideració.
-Suport institucional a les seus, delegacions, comissions i sectorials pel que fa a reunions i gestió d'informació.
-Suport t??cnic, amb redacció d'actes i informes, així com tractament de dades i d'informació en general.
-Gestió d'eines digitals.
-Desenvolupament d'altres tasques de suport administratiu i d'assist??ncia a la Direcció i a l'Àrea Institucional (coordinació de reunions, actes, jornades, ...).

Requisits:

-Formació universitària (economia, polítiques, dret ...) o formació de grau superior (administració, ...)
-Experi??ncia professional en assist??ncia a Direcció (tasques administratives, suport t??cnic, ...), preferiblemente en organitzacions empresarials i de l'Administració Pública.
-Capacitació digital.

-Coneixements avançats en Word, Excel i PowerPoint. Access nivell mig.

-Domini del català, castellà i angl??s.

-Es valorarà experi??ncia professional en tasques de secretaria i/o elaboració d'informes i tractament de dades.

S'ofereix:
-Incorporació immediata.
-Jornada complerta.
-Projecció professional


Fuente: Bebee2


Área:

  • Otros / Otros

Requisitos


Conocimientos:

  • Access