Empresa dedicada al transport nacional i internacional, ubicada a Granollers, precisa incorporar una persona per a la botiga i pel departament d'operacions (magatzem). Pel matí, es responsabilitzarà de la botiga realitzant les següents tasques: Atenció al públic i clients. Atenció telefònica i distribució de trucades telefòniques. Promocions i venda de la gamma de productes del centre: servei de copisteria (Fotocòpies, Plastificacions, Enquadernacions...); lloguer de bústies; servei de fax i escàner; servei d'embalatge; venda de material d'oficina i d'embalatge. Documentació d'enviaments. Enviaments de diners (western union). Compres de material segons petició de caps de departament. Recepció i distribució del correu. Suport a l'equip del centre. Col·laborar en tot el referent al Sistema de Gestió de Qualitat que li sigui d'aplicació. A la tarda, donarà suport al departament d'operacions en: Garantir la correcta documentació dels paquets. Càrrega i descàrrega de la mercaderia. Auditoria pes/volum de la mercaderia. Documentació d'exportacions i d'enviaments nacionals. Etiquetatge. Recepció de mercaderies de proveïdors. Supervisió i enviament de factures de Duanes. Gestions administratives. Manteniment de les instal·lacions. Requisits: Preferiblement formació complementària àmbit comercial o administració. Es valorarà experiència en el sector de serveis o retail i en l'àmbit del transport i els magatzems. Es valorarà coneixement en el maneig de transpalet. Coneixement bàsic de la norma de referència ISO 9001, i com afecta a la gestió global de l'organització. Coneixements informàtics a nivell usuari. Domini del català i castellà. S'ofereix: Incorporació setembre. Contracte indefinit. Salari 21.000€ bruts anuals. Horari de 9 a 13 i de 15 a 19h de dilluns a divendres. #J-18808-Ljbffr