Cerquem Coordinador/a Gestió pel Serveis d'Atenció Domiciliària a 20 hores setmanals, per assumir la gestió i organització integral del servei.
Més concretament, la persona seleccionada s'ocuparà de la ra gestió i organització integral del servei.
La persona seleccionada s'ocuparà de la rebuda i gestió dels casos i serveis que arriben des de Serveis Socials, de l'atenció i gestió de trucades i/o consultes dels treballadors/es, usuaris dels serveis, Treballadors/es Socials o altres, identificant les seves necessitats, assessorar-los i proporcionar-los la informació necessària.
La persona seleccionada s'ocuparà de l'avaluació i control de qualitat del servei prestat, i es coordinarà amb els/les Treballadors/es Socials per l'entrada i seguiment dels casos.
Dirigirà, organitzarà i motivarà a l'equip de treball, gestionarà els calendaris laborals, farà seguiment i control de les hores per l'elaboració de la facturació, i resoldrà i tramitarà totes les incidències del servei.
**S'ofereix**:
**Jornada**: 20h setmanals de dilluns a divendres.
**Contracte**: Indefinit
**Salari**: 10.591€
**Formació**: En Administració, gestió de personal
**Experiència**: És valorable disposar d'experiència prèvia en coordinació tècnica.
**Perfil Competencial**: pensem amb un/a professional compromès/a i orientat/da en la millora de la qualitat de vida de les persones, treball en equip, flexibilitat, compromís i orientació a la persona.
Així com competències específiques del lloc, lideratge i gestió d'equips, negociació, innovació, planificació i organització i habilitats d'anàlisi i de resolució de problemes.
**Altres**:
- Domini del Paquet Office i eines tecnològiques de gestió.
- Domini del Català i Castellà.
**T'interessa participar en la selecció per aquesta posició?
**
Per a inscriure't i adjuntar el teu Currículum vitae clica el botó de la part dreta de la pantalla **"Inscriu-te manualment"
Built at: 2025-04-18T16:42:43.937Z