.ALZHEIMER CATALUNYA FUNDACIO és una entitat sense ànim de lucre que treballa des del 1988 amb la missió de donar suport, orientació i visibilitat a la persona amb demència i a tot el seu entorn. Ho fem des del respecte a la dignitat de la persona i la defensa dels seus drets perquè visquin sempre amb la màxima qualitat. Per dur a terme la nostra missió, hem desenvolupat 3 àrees diferenciades per donar suport i cobertura tant a la persona diagnosticada, com a les famílies i als professionals que hi treballen en l'entorn de la persona: Àrea Persona i Família: Desenvolupem activitats i serveis per a les famílies de les persones afectades d'algun tipus de deteriorament cognitiu. Formació i Consultoria: Formem i acompanyem als professionals del sector. Ajudar i Protegir: Oferim suport a la persona afectada que no disposa dels suports adequats per a la seva cura. És per a aquesta àrea d'Ajudar i Protegir que obrim un procés de selecció per cercar un professional com a REFERENT ECONÒMIC. EL Programa Ajudar i Protegir està integrat per un equip de professionals amb sensibilitat i capacitat que es dedica a acompanyar a la persona amb deteriorament cognitiu en situació de vulnerabilitat i/o maltractament, des de l'ajuda, la protecció i la defensa dels seus drets. El lloc de treball s'ubica dins de l'Àrea Administrativa-econòmica, encarregada de la planificació gestió econòmica i patrimonial de les persones ateses en coordinació amb les altres àrees, àrea social i jurídica. REQUISITS Estudis mínims Grau Mig en Administració i/o Gestió. No imprescindible, experiència de 2 o més anys en tasques administratives vinculades a l'economia de les persones. Català i castellà bilingüe tant a nivell oral com escrit. Anglès B2-First (no és imprescindible però es valorarà positivament). Domini d'eines informàtiques a nivell avançat (Paquet office, programes de comptabilitat bàsica i CRM). Disponibilitat immediata per a la incorporació. COMPETÈNCIES I HABILITATS Imprescindible compromís i vocació autèntica per la missió, visió i valors de l'entitat. Planificació i organització. Iniciativa. Treball en equip. Orientació a l'usuari. Comunicació. Flexibilitat. OFERIM Contracte indefinit. Jornada inicial de 30 hores setmanals amb possibilitat d'ampliació a jornada complerta. Centre de treball: Barcelona, cèntriques i ben comunicades. Flexibilitat horària (marge entrada/sortida). Retribució segons Conveni acció social estatal, grup professional 3 (19.506,12 euros bruts anuals / 12 pagues a jornada complerta). Formació interna. Incorporació a una entitat amb més de 35 anys de trajectòria consolidada en plena fase de creixement i diversificació. INTERESSATS/ADES Enviar C.V. i carta de presentació a amb la referència REFECO. Data límit presentació C.V.: 31 d'octubre de 2024. Data prevista incorporació: Desembre 2024. Només es donarà resposta a les candidatures pre-seleccionades