Responsable D'Administració

Detalles de la oferta

Estem seleccionant un/a **Responsable d'administració** per una gran empresa de la província de Lleida de més de 500 treballadors que actua en el territori nacional Espanyol.
En aquesta empresa tindràs l'oportunitat de poder organitzar i optimitzar els recursos del departament d'administració i la possibilitat de treballar amb una empresa molt reconeguda del sector de l'alimentació.
**Les principals tasques a realitzar**:

- Optimitzar i organitzar els recursos del departament
- Analitzar i optimitzar els processos administratius de la companyia
- Organitzar els procediments del departament d'administració.
**Requisits**:

- Experiència mínima de tres anys com a Responsable d'Administració en el sector de l'alimentació.
- Grau en Administració i Direcció d'Empreses o empresarials

**S'ofereix**:

- Contracte indefinit
- Jornada completa


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Whatjobs_Ppc

Requisitos

Emergency Management Specialist (G-077)

Summary: You will serve as an EMERGENCY MANAGEMENT SPECIALIST in the Environmental, Safety, and Health (ESH) Program (Code 106), Forward Deployed Regional Ma...


Ares Consultores - España

Publicado 7 days ago

Administratiu/Va Back Office

Empresa de consolidada trajectòria, especialitzada en el sector de la maquinària agrícola, requereix incorporar un/a administratiu/va Back office per ampliar...


La Opinión De Murcia - España

Publicado 7 days ago

Gobernanta/E Benalmádena - (Málaga)

Empresas: Best Hotels Best Hotels, cadena hotelera española con establecimientos en España, Andorra y República Dominicana, selecciona GOBERNANTA para uno de...


Best Hotels - España

Publicado 7 days ago

Auxiliar Administrativo/A

Desde PIMEC, en colaboración con el SOC, ponemos en marcha una nueva edición del programa 30 Plus, a través del cual iniciamos este proceso de selección. A t...


Pimec Organization - España

Publicado 7 days ago

Built at: 2025-01-16T04:07:07.641Z