El nostre client és unaasseguradora amb un model cooperatiu únic, compromesa amb la salut, la sostenibilitat i el benestar dels seus professionals.
Amb una visió social de la medicina i un entorn regulat, forma part d'un grup assegurador consolidat.
La teva missió
Executar el Pla Anual d'Auditoria Interna (planificació, treball de camp i informes)
Fer seguiment de recomanacions i accions correctores
Vetllar pel compliment normatiu intern i extern (Solvència II, control intern, etc.)
Col·laborar en la identificació i mitigació de riscos amb Control de Riscos i Compliment
Millorar processos i controls interns amb les àrees implicades
Presentar conclusions a la Comissió d'Auditoria
La teva experiència
Grau en ADE, Economia, Actuarials o similar
+5 anys d'experiència en auditoria (interna o externa), preferentment en assegurances o entorns regulats
Coneixements sòlids del Pla Comptable d'Assegurances i normativa (Solvència II)
Valorem formació de postgrau, certificació CIA, experiència en IFRS17, sostenibilitat i DORA
Nivell alt de català i castellà (anglès valorable)
Bon domini de MS Office; es valora experiència amb BI (ex.
Tableau) i auditoria informàtica
Perfil competencial
Visió analítica i capacitat de diagnòstic
Bon nivell de redacció i comunicació de troballes
Autonomia, proactivitat i ètica professional
Capacitat de treballar amb diferents equips i interlocutors
Organització i gestió eficient del temps
Què oferim?
Projecte amb propòsit social i impacte real
Flexibilitat i estabilitat
Entorn cooperatiu i col·laboratiu
Oportunitats de creixement professional