Tècnic Fundraising Fundació Mas Albornà

Tècnic Fundraising Fundació Mas Albornà
Empresa:

Hacesfalta.Org


Tècnic Fundraising Fundació Mas Albornà

Detalles de la oferta

DescripciónLa Fundació Mas Albornà, organització amb 50 anys de trajectòria que treballa per la creació d’oportunitats d’integració social i laboral a les persones amb discapacitat, trastorn mental i risc d’exclusió a la comarca de l’Alt Penedès, cerca una persona especialitzada en fundraising per incorporar-la al seu equip.
Objectiu
Incrementar el número de donants i el volum de donacions a l’entitat tant de particulars com d’empreses i fundacions.
La persona Responsable de Fundraising estarà encarregada de l’organització i planificació d’accions a executar en dependència directa de direcció.
Serà la persona responsable de la implementació, coordinació, seguiment i compliment de les diferents estratègies i campanyes de captació de fons.
Funcions
Ser la persona referent en fundraising a la Fundació
Intervenir en la planificació, estratègia i implementació per a la consecució dels objectius de captació de fons.
Implementació del Pla Estratègic de l’àrea de Fundraising.
Elaborar prospeccions dels entorns de captació.
Execució, seguiment i avaluació de les diferents accions de captació de fons.
Rble de prospecció, crida a l’acció, retenció i fuga.
Relació amb empreses, fundacions i grans donants, mig i grans donants.
Promoure esdeveniments i actes de fundraising alineats amb l’estratègia de comunicació.
Supervisar i elaborar els materials de difusió necessaris.
Incrementar i dinamitzar la base de dades de donants.
Realitzar l’avaluació, seguiment i report de les campanyes i accions desenvolupades.
Representar la Fundació en esdeveniments de captació.
Perfil
Persona
Amb capacitat d’organització, resolutiva, comunicativa i empàtica, flexible, dinàmica i amb iniciativa, polivalent.
Amb capacitat de treball en equip, de negociació i de coordinació amb d’altres persones.
Amb experiència en màrqueting i màrqueting digital, campanyes comercials i gestió de bases de dades orientat a l’anàlisi de mètriques.
Compromesa amb els objectius de la Fundació Mas Albornà, amb la seva missió, visió i valors.
Perfil/RequisitosEstudis superiors en comunicació, màrqueting, empresarials o equivalents.
Experiència contrastada de 2 anys com a mínim en llocs de treball similars.
Experiència amb algun software de CRM i de gestió de Bases de Dades.
Sòlida orientació a resultats.
Domini de la comunicació digital (amb eines com Mailchimp) i ofimàtica (paquet Office).
Coneixements de l’entorn Adobe: Photoshop, Illustrator, InDesign.
Familiaritzada en gestors de continguts (CMS) tipus Wordpress o PrestaShop.
Domini de les principals xarxes socials (FB, Twitter, Instagram) per al desenvolupament i implementació.
Disponibilitat o flexibilitat en l’assistència a actes/esdeveniments en representació de Mas Albornà” (lliurament de premis, jornades... tant en horari laboral com fora o caps de setmana).
Alt coneixement en idiomes: Català, Castellà i Anglès.
Vehicle propi i disponibilitat per a viatjar i fer desplaçaments.
Es valorarà
Experiència professional en entitats del tercer sector.
Postgrau en fundraising o formacions similars.
Competencias Iniciativa y autonomía, Capacidad de aprendizaje, Flexibilidad, Capacidad para liderar iniciativas, Organización y planificación, Fiabilidad técnica y personal, Comunicación interpersonal, Trabajo en equipo, Capacidad de Negociación Nivel Especialista Tipo de contrato Jornada completa Duración Indefinido Salario Entre 24.001 y 30.000 € bruto/anual Estudios mínimos Diplomado Experiencia mínima Al menos 2 años Fecha de inicio 04/05/2020 Nº de vacantes 1


Fuente: Neuvoo3_Ppc


Área:

  • Tecnologías de la Información / ERP/CRM

Requisitos