Lo sentimos, la oferta no está disponible,
pero puedes realizar una nueva búsqueda o explorar ofertas similares:

Director De Producción Calidad Y Compras

Director/a de Producción, Calidad y Compras En una destacada compañía con sede en Lleida y con expansión internacional, especializada en la fabricación de pr...


Desde Talent Areté, S.L. - España

Publicado a month ago

Administrativo/A Compras

Se trata de una vacante estable de contratación directa con la empresa, con proyección de carrera interna, por lo que podrás olvidarte de la incertidumbre de...


Desde Your Talent Side - España

Publicado a month ago

Comprador/A Para La Gestión De Compras De Repuestos

En Grupo Arestora buscamos un/a GESTOR/A DE COMPRAS para empresa del sector de maquinaria industrial y equipos de construcción ubicada en BOIRO. SE OFRECE:- ...


Desde Grupo Arestora - España

Publicado a month ago

Administrativo/A Compras - (Málaga)

Empresas: B Bou Hotels En B bou Hotels estamos buscando personas cargadas de energía positiva, con proactividad, que aporten valor al equipo, dispuestos a co...


Desde B Bou Hotels - España

Publicado 24 days ago

Atenció Al Client / Auxiliar Administratiu/Va

Atenció Al Client / Auxiliar Administratiu/Va
Empresa:

Associació Reintegra


Lugar:

España

Detalles de la oferta

Des de Reintegra estem cercant un/a persona per Atenció al client / Auxiliar Administració per a les nostres oficines centrals de Lleida.- Atenció presencial i telefònica a les persones usuàries de l'entitat, així com a proveïdors de l'entitat. - Tasques administratives de suport al departament d'administració, així com suport administratiu de l'equip tècnic.- Experiència 2 anys. Requisits imprescindibles: - GS en administració o Superior. - Experiència mínima de 2 anys realitzant tasques d'atenció al client i administració en general. Requisits valorables: - Visió i sensibilitat per a programes socials. - Coneixement de programes de gestió GIA i Galileu, i/o altres programes de gestió/administració. Competències requerides: - Competències digitals i per desenvolupar treball telemàtic. - Capacitat d'organització i planificació del propi treball, disposició a l'aprenentatge i millora contínua. Responsabilitat i compromís amb l'entitat. Gestió de l'estrès, treball en equip, gestió de conflictes i adaptabilitat. Autonomia, iniciativa, capacitat creativa i motivadora.- TÍTOL FP DE GRAU MIG- Administació i finances- català (parlat c1 - d.funcional, escrit c1 - d.funcional)- espanyol (parlat c1 - d.funcional, escrit c1 - d.funcional)- Contracte laboral temporal (12 mesos)- Jornada completa


Fuente: Whatjobs_Ppc

Requisitos

Atenció Al Client / Auxiliar Administratiu/Va
Empresa:

Associació Reintegra


Lugar:

España

Built at: 2024-05-12T16:52:13.570Z