Lo sentimos, la oferta no está disponible,
pero puedes realizar una nueva búsqueda o explorar ofertas similares:

Store Customer Host

col-wideJob Description:Client: important group of Luxury jewellery boutiques, needs to incorporate.Position: Store Customer HostLocation: BarcelonaFunctions...


Desde Jr Spain - Barcelona

Publicado a month ago

Recepcionista 4

col-wideJob Description:Empresas:Grupo SoterasGrup Soteras, compuesto por 4 hoteles, 400 colaboradores, líder en la gestión de hostelería, restauración y eve...


Desde Jr Spain - Barcelona

Publicado a month ago

Customer Service Agent - Danish / Swedish / Finnish

col-wideJob Description:Do you have strong communication skills (Danish, Swedish or Finnish+ English), and would you like to work in an international environ...


Desde Jr Spain - Barcelona

Publicado a month ago

Recepcionista Con Inglés +33% Discapacidad

col-wideJob Description:Somos el Centro Especial de Empleo socialmente responsables, y líderes en Facility Services. Con 25 años de experiência y más de 4.50...


Desde Jr Spain - Barcelona

Publicado a month ago

Atenció Al Client Telecomunicacions

Atenció Al Client Telecomunicacions
Empresa:

Estabanell Y Pahisa S.A


Detalles de la oferta

Busquem un nou company o companya per cobrir una posició com agent d'atenció al client al nostre departament de atenció al client. Reportaràs al responsable de l'área, encara que t'assegurem que tindràs moltes autonomia i oportunitat de liderar projectes propis per desenvolupar-te professionalment. ¿Què busquem de tu? ( Requisits) - Formació professional de Grau Mig en Administració o similar. - Experiència prèvia en gestió comercial. - Nívell nadiu de Català i Castellà. - Nívell mig de Microsoft Office (Word, Excel, Outlook, Teams, etc...). - Experiència mínima de dos anys en sector de telecomunicacions i/o afins.- Gestionar presencialment a clients a les oficines d'Estabanell realitzant les tasques de control d'accés, resolució i tràmit de consultes, com també tramitacions administratives. - Gestionar clients telemàticament, realitzant tasques de resolució de consultes, tramitacions administratives, com també tràmits i resolucions d'incidències tan administratives com reclamacions. - Acció comercial i assessorament davant de possibles clients de forma presencial, telefònica i telemàtica. - Elaboració de pressupostos comercial segons les tarifes i les condicions preestablertes. - Gestionar els contractes i introducció de les dades al sistema, recollint tota la informació i documentació necessària, i fer seguiment fins a la correcta provisió del servei. - Informar i assessorar a clients actuals de nous productes i serveis.- Experiència 2 anys. Experiència previa en tasques d'atenció al client presencial i telefònic, en sector de telecomunicacions.- TÍTOL DE BATXILLERAT- títol de batxillerat - segona etapa d'educació secundària obligatòria- català (parlat superior, escrit superior)- espanyol (parlat superior, escrit superior)- Competències / coneixements: - Bones habilitats de comunicació - Empatia - Escolta activa - Paciència i autocontrol - Naturalitat - Habilitats en gestió i resolució de problemes - Visió comercial - Actitud positiva - Orientació a resultats i a client- Contracte laboral indefinit- Jornada completa- Salari mensual brut des de '1080' fins a '1200'- Altres beneficis: - Mutua médica - Assegurança accidents - Flexibilitat horaria - Beneficis socials per la familia - Retribució flexible


Fuente: Whatjobs_Ppc

Requisitos

Atenció Al Client Telecomunicacions
Empresa:

Estabanell Y Pahisa S.A


Built at: 2024-06-02T14:41:23.058Z