Descripción de la oferta Desde Caixa Rural, busquem Gestors/es Comercials amb experiència en Banca Comercial per a la Xarxa d'Oficines de Lleida.Aprofita l'oportunitat de formar part de Caixa Rural i desenvolupar-te en una entitat financera diferent a qualsevol altra; una Cooperativa de Crèdit compromesa amb el territori que treballa amb l'objectiu d'ajudar-te a aconseguir els teus somnis i assolir un futur millor.Col·labora amb un equip il·lusionat, dinàmic i creatiu amb el qual desenvolupar-te en l'àmbit de la Banca Cooperativa. FUNCIONS:Assolir els objectius comercials generant negoci a través de l'assessorament i la fidelització, per incrementar la vinculació dels clients actuals i captar nous clients. RESPONSABILITATS:Atenció i assessorament als clients actuals.Increment de la vinculació de la cartera de clients.Captació de nou negoci entre els clients potencials.Coneixement de l'entorn que permeti plantejar estratègies a mig termini.Anàlisi i seguiment del risc de clients i potencials clients.Liderar i compartir accions i oportunitats.Conèixer i aplicar els canvis normatius, tarifes i procediments del sector. RETRIBUCIÓ I BENEFICIS:Retribució d'acord amb el perfil i experiència de cada candidatura.Pla de Desenvolupament i Formació interna d'acord amb el perfil i l'experiència.Beneficis Socials: Assegurança de Salut DKV, accés a retribució flexible (Xecs menjador, guarderia, desplaçament), Pla de Pensions, condicions financeres i finançament especials per a empleats/des. Requisitos Busquem persones amb experiència en Xarxa Comercial i residència o vinculació a la província de Lleida, a qui els agradi el treball en equip, l'atenció i assessorament al client i que busquin marcar-se reptes i superar-los. FORMACIÓ:Llicenciatura/Grau en FICO, ADE, Econòmiques, Dret i/o similars.Certificacions Assessor MiFID, Certificació LCCI i Operador Banca Assegurances.Es valorarà formació específica en Tècniques de Venda i Negociació, Assessorament i Fons d'Inversió, Anàlisi de Balanços, Gestió del Risc i en general coneixements en matèria econòmica, financera, fiscal, normativa i legal. EXPERIÈNCIA:Mínima de 4 anys en llocs similars o relacionats. ALTRES CARACTERÍSTIQUES A VALORAR:Maneig de programes informàtics: Ofimàtics (Excel, Word, Outlook), Interns (Iris, SGA, GED, CRM) i Informa.Treball en equip. Planificació i organització. Orientació al client. Iniciativa. Orientació a l'assoliment.Negociació. Direcció i desenvolupament de persones. Esperem la teva candidatura!Per a qualsevol qüestió, pots escriure'ns o trucar-nos per telèfon. 976 704 856