Lo sentimos, la oferta no está disponible,
pero puedes realizar una nueva búsqueda o explorar ofertas similares:

Business Development Manager

Direct message the job poster from ASTRONADSFounder and Managing Director of LOUD & ASTRONADSCompany Overview:We are a digital marketing agency specialized i...


Desde ASTRONADS - Barcelona

Publicado a month ago

Embajador De Marca

**Descripción y responsabilidades**:Embajador/a de Marca Eventos y Promociones. Para personas con Documentación en regla. Distintos horarios. Colaborar con R...


Desde Cornerjob - Barcelona

Publicado a month ago

Sales Engineer

Nuestro cliente es una multinacional del sector eléctrico que busca incorporar a un/a Sales Engineer para su planta en Rubí (presencial).Esta persona será re...


Desde Lectus Recruitment - Barcelona

Publicado a month ago

[Ihd076] - Business Development Manager

Estamos buscando a un Business Development Manager, para que gestione el mercado de ventas en España y Portugal.Durante tu día a día:-Apoyarás y desarrollará...


Desde Talent Search People Es - Barcelona

Publicado a month ago

Hr Assistant
Empresa:

Arimany


Detalles de la oferta

**Descripción**:Empresa multinacional de reconegut prestigi en el sector de les belles arts i la papereria, titular d'una àmplia gamma de marques i productes, busca incorporar en el seu departament de Legal & HR un/ Asistent/a en aquest departament, que dependrà directament de la Responsable d'aquest.Funcions:- Gestió i organització documental de recursos humans: actualització i manteniment de les diferents bases de dades del personal.- Suport en la gestió del personal: control de vacances, permisos, incidències, registre de la jornada, control de baixes, finalitzacions de contractes, variacions de jornada, comunicacions internes als treballadors, etc.- Suport en la selecció de personal: publicació d'ofertes, garbell curricular, realització d'entrevistes telefòniques, entre d'altres.- PRL: coordinació de la formació en els diferents centres (oficines, magatzem i fabrica): programació de reconeixements mèdics del personal; a càrrec de gestionar el CAE del personal de Grans Superfícies, a través de les plataformes de cadascuna d'elles (ECI, ALCAMPO, Carrefour, entre d'altres).- Gestió dels plans de formació del personal a través de la FUNDAE, centres formatius, entre d'altres.- Gestió de les assegurances (col-lectiu salut i transport)- Organització de les instal-lacions (oficines) i planificació dels productes de la cantina per a treballadors (cafè, llet, fruita, etc).- Suport en la realització dels diferents projectes del departament: Data Protection, Pla d'Igualtat retributiva; Compliance; accions relacionades amb la Sostenibilitat i RSC; així com en les auditories que es realitzin.- Altres tasques administratives del mateix departament.S'ofereix:- Estabilitat i excel-lent ambient laboral- Jornada complerta- Horari flexible (entrada 8-8:30 h i 17-17:30 h)- Incorporació immediata.Salari: 21.000 euros bruts anuals.**Requisitos**:Requisits:- FP grau mitjà o superior en àrees relacionades- Experiència mínima de dos anys- Persona discreta; organitzada; integra i amb capacitat de gestionar informació delicada i confidencial- Nívell intermedi d'anglès parlat i escrit- Nívell avançat de paquet Office (Outlook, Excel, Word)


Fuente: Whatjobs_Ppc

Requisitos

Hr Assistant
Empresa:

Arimany


Built at: 2024-05-20T05:30:40.499Z