Este verano en LEROY MERLIN queremos disfrutar trabajando contigo. Juntxs ayudaremos a los clientes y profesionales que vienen a nuestras tiendas b...
Rudder está buscando un Coordinador de Servicios altamente organizado y orientado al cliente para unirse a nuestro equipo en Tarragona. El candidat...
- Promoure l'autonomia personal de la persona tutelada i la seva màxima capacitat i apoderament per assolir aquesta autonomia. - Promoure la seva i...
a) Higiene personal de l'usuari. b) Segons el pla funcional de les residències, haurà d'efectuar la neteja i manteniment dels utensilis del residen...
DescripciónEn Serunion, empresa de restauración colectiva con más de 30 años de experiencia en el sector y líder en el mercado, buscamos incorporar...
En dependencia de la Responsable de Compras, realizará tareas administrativas de compras, aprovisionamiento , gestion de pedidos, control de stock....
Nuestras Tiendas El lugar donde demostramos, cara a cara, nuestro propósito. Si compartes este objetivo y tu satisfacción es conseguir que los clie...
1. Atenció professional de trucades/ Recollida i enviament notes a personal del centre/ Informació telefònica / Atenció de visites / Serveis de cop...
Tasques bàsiques d'administració, com les publicacions a les xarxes socials, planificació de viatges (cerca i reserva de vols, hotels, check-in, .....
Gestionar diariament els sinistres pendents,tasques administratives, documentació clients, atenció al client, col.laboració amb el departament come...
Descripción de la oferta GRUPO VALL COMPANYS ADMINISTRATIVO/A DIRECCIÓN TÉCNICA ¿Quieres trabajar en un grupo empresarial líder en el sector agroal...
TASQUES DE SUPORT ADMINISTRATIU A DIFERENTS ÀREES D'UNA ADMINISTRACIÓ LOCAL, INCLOSA L'ATENCIÓ AL PÚBLIC I ARXIU. català (parlat c1 - d.funcional, ...
Tasques de gestió administativa, atenció als clients presencial i telefònica, confecció i seguiment de pressupostos clients, avaluació de proveïdor...
• Realitzarà feines administratives diverses i senzilles de facturació, agendes assistencials, comptabilitat, etc.; segons el departament • Introdu...
Les seves funcions principals seran: - Atenció presencial, telefònica i per correu de clients, proveïdors, etc. - Classificar, registrar i arxivar ...
Built at: 2024-05-18T04:05:52.305Z