La Fundació Pere Tarrés, amb més de 60 anys d'existència, és una organització no lucrativa d'acció social i educativa, dedicada a la promoció de l'educació en el temps lliure, el voluntariat, la millora de la intervenció social i l'enfortiment del teixit associatiu. Amb el temps la seva acció s'ha ampliat a altres àmbits de l'acció social com ara la formació, la recerca i la gestió.
Uneix-te al nostre equip en la Fundació Pere Tarrés com a subdirector/a de l'Alberg Pere Tarrés!
Si tens experiència en el món de l'allotjament turístic i has liderat equips amb èxit, aquesta és la teva oportunitat!
Per què treballar amb nosaltres? T'oferim estabilitat i seguretat laboral amb una jornada completa 37,5 hores setmanals ambFlexibilitat horària, permetent-te establir el teu horari dins d'un marc normatiu i gaudir de dues tardes lliures a la setmana. A vegades et demanarem disponibilitat per a treballar alguns caps de setmana en moments puntuals per garantir el bon funcionament del servei.Ubicació cèntrica a Barcelona (Zona Les Corts), una ciutat vibrant per a viure i treballar.Incorporació immediata.Participar activament en la consecució dels nostres objectius, contribuint al creixement i èxit continu de l'alberg.Resoldre incidències de manera proactiva, garantint la satisfacció dels nostres hostes en tot moment.Coordinar els horaris del personal de recepció i manteniment, garantint una operació fluida i eficient.Supervisar la presència en línia de l'alberg, assegurant que la nostra informació, imatges i preus estiguin sempre actualitzats i atractius per als nostres clients.Gestionar la facturació dels nostres clients i mantenir un control rigorós dels deutors.Realitzar recomptes de caixa periòdics per a garantir la transparència i precisió en les nostres operacions financeres.Cobrir les funcions del Director/a de l'Alberg en la seva absència, demostrant la teva capacitat per a liderar en qualsevol circumstància.Col·laborar en tasques de recepció quan sigui necessari.Supervisar les tasques de manteniment, vetllant pel bon estat de les nostres instal·lacions i el confort dels nostres hostes.Utilitzar eines desenvolupades pel nostre sistema de qualitat per a mesurar la satisfacció dels nostres clients, tant individualment com en grup.• Diplomatura o llicenciatura de l'àmbit turístic.
• Domini del català i castellà
• Coneixement d'anglès i un segon idioma estranger.
• Experiència en gestió d'equips i serveis turístics.
• Domini de l'entorn Paquet Office
• Es valorarà tenir formació complementària en l'àmbit de la gestió
#J-18808-Ljbffr