Anunci per a la selecció de **un Tècnic/a d'arxiu i gestió documental** règim de funcionari/ària interí/ina de programa.**Aquesta oferta és informativa i no es tindran en compte les inscripcions que es facin per aquest canal. Per participar al procés de selecció complir el requisits especificats a les bases de la convocatòria**Els aspirants que compleixin amb els requisits hauran d'emplenar el model **d'instància sol-licitant prendre part en aquest procés de selecció** que estarà disponible a la seu electrònica del Consell Comarcal en l'apartat Convocatòries del processos selectius:**Termini de presentació d'instàncies: 02/05/2023**Condicions de contractació:- Denominació del lloc de treball: Tècnic/a d'arxiu i gestió documental- Règim: funcionari/a interí/na de programa Vigència programa: 14 de febrer de 2025- Escala: Administració especial Subescala: tècnica Classe: superior- Grup de classificació: A, subgrup A1- Jornada: 35 hores setmanals- Sou base grup A1- Complement de destí nívell 22- Complement específic: 499,29 euros mensuals**Funcions generals del lloc de treball**:- Col-laborar en el tractament i la organització de la documentació dels ajuntaments de menys de 10.000 habitants de la comarca de la Selva, tant pel que fa als suports tradicionals com electrònics.- Preparar o revisar, si s'escau, les transferències i dipòsits de documentació dels ajuntaments de menys de 10.000 habitants de la Selva, cap a l'arxiu comarcal. realitzant els inventaris dels expedients corresponents, tot comprovant la documentació, netejant-la, descrivint-la i introduint la informació a una base de dades.- Assessorar al personal municipal dels ajuntaments esmentats, en la implantació i manteniment del sistema de gestió documental que inclogui especialment les pautes de classificació i descripció documental. Donar suport en la implementació de l'administració electrònica especialment en la incorporació del gestor documental als ajuntaments de menys de 10.000 habitants de la comarca.- Actualitzar i aplicar el calendari de conservació o eliminació de documents i dels criteris d'accés i transparència de la documentació municipal d'aquests ajuntaments.- Elaborar estudis i informes tècnics en els àmbits d'arxiu i documentació per aquests ajuntaments anteriorment dits.- Donar suport tècnic i operatiu, als ajuntaments anteriorment mencionats, per la definició de serveis, programes i activitats dins de l'àmbit de la gestió de la informació i documentació i arxiu.- Col-laborar en l'aplicació i posada en funcionament de la nova LOPDGDD i la llei de transparència als ajuntaments de menys de 10.000 habitants de la comarca.- Aquelles altres tasques de caràcter similar que li siguin assignades pels seus superiors relacionades amb els ajuntaments de la comarca de menys de 10.000 habitants i/o amb el Consell Comarcal de la Selva respecte de la gestió documental i arxiu.** veure bases de la convocatòria