**Buscamos**:El puesto de Marketing and Communications Executive asiste al Manager de Marketing y Comunicaciones en la promoción del hotel y sus puntos de venta a través de las diferentes acciones relacionadas con el Marketing y la comunicación. Colabora en la creación e implementación de todas las acciones de Marketing del departamento, incluyendo pero no limitándose a: Creación e impresión de material colateral, promociones y paquetes, publicidad, análisis de mercado, sesiones fotográficas.**Las responsabilidades habituales del puesto incluyen**:Planificar, coordinar y aplicar las directrices de marketing de la empresa; mantener la base de datos de huéspedes actualizada para acciones de mailing masivo; colaborar con el departamento de F&B para promocionar los outlets del hotel; ayudar en la creación del plan de marketing y medios de comunicación; crear presentaciones del hotel y coordinar merchandising y resto de materiales colaterales; mantiene actualizados los bancos de imágenes. Es responsable de actualizar el contenido y fotografías de la página web y redes sociales; se comunica y coordina con el resto de departamentos internos, especialmente con ventas y relaciones públicas, para estar a la últimas en todo lo relacionado a las novedades del hotel, incluidas todas las actividades, promociones y tarifas del hotel.**What we are looking for**:The Marketing and Communications Executive assists the Marketing & Communications Manager to promote the hotel and its outlets as the market leader through Marketing activities. He/ She will be responsible of assists in creating and implementing all Marketing activities, including but not limited to: Creation and print of collateral, promotions and packages, advertising, market analysis, photo-shootings.**The job is executed satisfactorily when**:He/ She assists to plan, coordinate and implement company´s marketing guideline; maintains guest´s database for mailings; liaises with F&B department to promote F&B outlets; assists in the creation of the media and marketing plan; creates office presentations and coordinates give- aways and collateral; uploads and maintain picture storage and distribution systems. All content and photography of the website and social media is maintained; communicates and coordinates with internal departments, especially sales, Public Relations the latest developments in the hotel including all activities, promotions, rates of the hotel.**What you will find**:- Day-to-day operational facilities such as transport to the hotel, accommodation facilities, meals at the staff canteen during shift.- Excellent working environment with a great, committed, and cohesive team to be part of and comfortable office with daylight and Es Vedra views.- Career growth opportunities internally and internationally within a fast-growing lifestyle brand.- Innovative tools to help you and your colleagues perform their work.- Part of Destination by Hyatt.**Requisitos**:**La persona que buscamos debe reunir las siguientes cualidades**:- Ciudadanía de la UE y estudios relacionados con el puesto.- Habilidades requeridas: orientación a resultados, forma de trabajar organizada y meticulosa, mente abierta, compromiso.- Inglés fluido, buen nível de español, cualquier otro idioma se considerará un plus.- Experiência de 1-2 años en el departamento de Marketing de un hotel/ resort.- Capacidad para trabajar eficientemente en equipo y de forma autónoma.- Nível alto en programas de Microsoft Office y conocimientos informáticos.**Requirements*****The person we are looking for, must have the following qualities**:- EU Citizenship & Studies suitable for the position are required.- Skills required: Customer care, organized, meticulous, cohesiveness, carrying, adjustable, open-minded, committed, and creative.- Result driven and fast learning capacity with the support of a friendly team.- Fluent in English, good level of Spanish, any other language will be considered a plus.- Experience of 1-2 years in the Marketing department of a hotel/ resort.- Ability to efficiently work in a team and autonomously.- Strong level in Microsoft Office programs and computer savvy.