Seran les seves funcions i responsabilitats:•Gestió de l'agenda de l'àrea•Atenció telefònica i filtratge de trucades•Gestió correspondència•Logística de l'àrea (material, ordres de compra, organització de reunions i/o jornades...)•Consulta i selecció de normativa•Redacció i correcció de textos i revisió de format•Gestió de comunicacions amb tercers (cartes, circulars...)•Recerca i recopilació de dades i informació sectorial•Elaboració de continguts i seguiment del web corporatiu•Gestió de viatges i allotjaments•Explotació de la base de dades de cooperatives•ArxiuExperiència 2 anys. PreferiblementTÍTOL FP DE GRAU SUPERIORAssistència a la Direcció, Gestió administrativacatalà (parlat b2 - avançat, escrit b2 - avançat)espanyol (parlat b2 - avançat, escrit b2 - avançat)Competències / coneixements: Per ocupar el lloc de treball pensem en una persona amb bones competències digitals, bons coneixements d'informàtica, i ofimàtica en particular, ordenada i metòdica. Idiomes: català (nivell alt) i castellà; es valoraran coneixements d'altres idiomes, especialment d'anglès, i ha d'aportar una bona comunicació oral i escrita. Responsable, precisa i amb atenció al detall, amb capacitat de treballar en equip, d'iniciativa així com habilitat en l'atenció telefònica, organitzativa.Formació mínima: Grau mitjà de Gestió Administrativa, Grau superior d'Assistència a la Direcció, Formació Professional II, Batxillerat o equivalent. Es valorarà la seva experiència en gestió administrativa, coneixements del sector agroalimentari i formació en protocol/organització d'actes.Preferentment amb carnet de conduir B1 i disponibilitat per viatjar esporàdicament. Contracte laboral temporal (6 mesos)Jornada completaAltres beneficis: Incorporació immediata en sòlida organització a temps complet. Contracte eventual amb possibilitat de conversió a indefinit. Formació específica a càrrec de l'empresa. Retribució negociable en funció d'aptituds, formació i experiència. Dietes i quilometratge.Sou brut anual 20428€