Lo sentimos, la oferta no está disponible,
pero puedes realizar una nueva búsqueda o explorar ofertas similares:

Administrativo/A Cost Controller

Contribuir en la estimación de costos para futuros proyectos. - Preparar informes sobre el estado financiero del proyecto o departamento, incluyendo análisis...


Desde Andal Building Technologies - España

Publicado a month ago

Administrativo/A Con Inglés Para Promotora

Empresa promotora internacional con oficinas en Suecia, Suiza y España quiere incorporar a su equipo de trabajo a un/a Administrativo/a, en Mijas (Málaga). ...


Desde Intalentia - España

Publicado a month ago

Administrative Assistant

Are you an organized, detail-oriented, and adaptable professional with a passion for providing top-notch administrative support? Joy Center, an outpatient cl...


Desde Joy Center - España

Publicado a month ago

Administración Y Secretariado (Asistentes Personales)

Encuentra ofertas de empleo para administración y secretariado. ¡Nuevas oportunidades en Gijón publicadas en octubre! Inscríbete gratis.


Desde Domestiko.Com - España

Publicado a month ago

Auxiliar Administratiu/Va

Detalles de la oferta

LM Idiomes és una important i consolidada acadèmia de formació ubicada al centre de Lleida. Ofereix una àmplia gamma de cursos d'idiomes i específics, des de nens a adults, en format presencial a les seves instal-lacions o a les del client, així com en aula virtual. També proporciona classes extraescolars a través de les Associacions de Familiars d'Alumnes (AFAs) i formació a empreses. Actualment estem seleccionant un/a Auxiliar Administratiu/va de Recursos Humans per unir-se al nostre equip. La persona seleccionada serà responsable de diverses tasques relacionades amb la gestió del personal i el suport administratiu al departament de recursos humans.FUNCIONS: - Atenció al client telefònicament, presencial i per qualsevol via. - Coordinació d'inscripcions, horaris i calendaris del centre. - Gestió de dades de clients, incloent-hi la preparació de documents i pressupostos entre d'altres formularis. - Assistència a la cap d'administració en les tasques requerides. - Col-laboració amb els coordinadors per al bon funcionament del centre. - Manteniment de registres d'assistència, absències i horaris del personal i suport al dept. de RRHH. - Coordinació de les activitats extraescolars. - Gestió de la comunicació amb les AFAs, incloent-hi la distribució d'informació rellevant i la resposta a consultes. - Resolució de possibles incidències d'una manera ràpida i efectiva.- Experiència 6 mesos. - Valorable experiència o formació prèvia en tasques administratives, preferiblement en un entorn similar.- TÍTOL FP DE GRAU SUPERIOR- títol fp de grau superior - administració- català (parlat c1 - d.funcional, escrit c1 - d.funcional)- espanyol (parlat c1 - d.funcional, escrit c1 - d.funcional)- anglès (parlat b2 - avançat, escrit b2 - avançat)- Competències / coneixements: - Habilitats avançades de comunicació oral i escrita en català i castellà. Valorable anglès. - Domini de les eines informàtiques de productivitat, com ara Microsoft Office. - Capacitat per a treballar de forma autònoma i en equip, amb una gran atenció als detalls. - Flexibilitat per adaptar-se a les necessitats canviant de l'empresa. - Alt nívell organitzatiu i habilitats de gestió del temps.- Contracte laboral indiferent- Jornada completa- Salari mensual brut des de '1200' fins a '1300'- Altres beneficis: - Oportunitat de formar part d'un equip jove i dinàmic en una empresa en creixement. - Formació contínua per al creixement professional. - Descomptes per als familiars en els cursos ofereix LM Idiomes.


Fuente: Whatjobs_Ppc

Requisitos

Built at: 2024-10-31T22:46:47.496Z