AUXILIAR ADMINISTRATIU/VA (REF.: 2024/50) Reference: 2024/50 Deadline: 06/05/2024 DESCRIPCIÓ DE LA OCUPACIÓ: L'IGTP precisa incorporar a la Unitat de Finances un/a Auxiliar Administratiu/va. ES REQUEREIX: Titulació Formació Professional de primer Grau o experiència equivalent. Nivell alt de català i castellà. Competències bàsiques en expressió oral i escrita en anglès. Iniciativa i capacitat d'organització i planificació, habilitat per les relacions personals i el treball en equip. Capacitat per la resolució d'incidències. Adaptabilitat i tolerància a diferents contexts i funcions. Nivell bàsic Excel, Word i altres eines informàtiques. Experiència en SAP, valorable SAP Bussines One. Valorable curs de comptabilitat, administració o similar. FUNCIONS: Les tasques a portar a terme són: Entrada de factures de clients, incidències i revisió facturació serveis científic tècnics Suport a la conciliació bancària. Validació de visites d'assajos clinics Suport en la comptabilització d'ingressos a SAP. Altres funcions pròpies del lloc de treball. S'OFEREIX: Posició indefinida. Contracte a temps parcial de 15 hores setmanals. Possibilitat de teletreball (màxim 2 cops per setmana). Retribucions brutes anuals 7.105,20 euros distribuïts en 12 pagues. Incorporació immediata. 23 dies de vacances + 5 dies personals anuals. Retribució flexible (tiquet guarderia). Càpsules formatives a càrrec de l'empresa. Formar part d'un centre de recerca multidisciplinari excel·lent amb el distintiu HRS4R. Ubicació al Campus Can Ruti, un entorn científic de recerca translacional de primer nivell de l'àrea de Barcelona. L'IGTP ofereix un ecosistema de suport, amigable i col·laboratiu per promoure el desenvolupament professional i ajudar a assolir els objectius de recerca. PER MÉS INFORMACIÓ: www.germanstrias.org/es/ PRESENTACIÓ DE SOL·LICITUDS: Les persones interessades han d'enviar carta de motivació explicant el seu interès en el lloc, el seu CV i contacte de 2 referències per correu electrònic a l'adreça seleccio(ELIMINAR)@igtp.cat. NO ES CONSIDERARAN LES CANDIDATURES QUE NO INDIQUIN LA REFERÈNCIA DE L'OFERTA EN L'ASSUMPTE. Les sol·licituds s'avaluaran d'acord amb els principis informadors i els objectius delssistemes de provisió, seguint el procés descrit a continuació: Avaluació curricular: anàlisi del currículum vitae per valorar aspectes relacionats amb la formació, la trajectòria professional i l'experiència en posicions relacionades amb el lloc de treball objecte de selecció. Entrevista personal: un cop valorat el currículum, les persones seleccionades seran convocades a una entrevista personal per constatar i ampliar la informació detallada en el currículum i per valorar els aspectes relacionats amb l'experiència i les competències professionals. Després d'una preselecció de les candidatures, s'entrevistarà a les que s'adaptin millor a la posició a cobrir. AUXILIAR ADMINISTRATIU/VA (REF.: 2024/50) (PDF 350,43 Kb)