**Qui som?**L'AVAN va néixer l'any 1993 amb l'objectiu de donar suport i vetllar per la millora de qualitat de vida de les persones que pateixen malalties neurològiques i el seu entorn d'acord amb la missió, visió i valors de l'entitat. Actualment la fundació AVAN es troba en Sabadell, Terrassa, Rubí i Sant Cugat.**Què busquem?**Estem cercant una persona tècnica auxiliar d'administració que, en dependència de la Coordidadora d'administració i en contacte directe amb la Coordinadora de seu, desenvolupi les següents funcions:**Funcions**:1. Registre persones usuàries i voluntàries2. Acollida de persones usuàries i visitants3. Controlar assistència de les persones usuàries4. Treball en recepció, atenció a clientela, personal proveïdor i plantilla5. Control del correu entrant i sortint6. Registrar i verificar informació al programa de gestió de dades7. Gestionar les trucades telefòniques8. Arxiu9. Creació de contractes i annexos de les persones usuàries10. Control d'agenda de la plantilla (outlook) i citació de primeres visites11. Facturació**Requisits**:Formació professional de la branca administrativaImprescindible domini del català (Nível C) i castellàExperiència professional necessària mínima d'un any en posició similarImprescindible experiència en atenció al públic i/o tasques de recepcióValorable experiència al tercer sector socialSensibilitat per tractar amb persones amb enfermetats neurològiques i les seves famíliesNível usuari de l'entorn Windows i paquet office (Excel i Word especialment)Valorable haver trebllat amb CRM**Competències**:CompromísTreball en equipQualitat a la feinaFacilitat de relació i tracte amable**Que oferim?**Horari de dilluns a dijous:- _Dilluns de 15 a 19h _- _Dimarts de 8 a 14h i de 15 a 19h _- _Dimecres de 15 a 19h _- _Dijous de 8 a 14h i de 15 a 19h _Suplència per baixa mèdica llarga.Contracte 28h/setmanals amb un salari d'entre 12000€ i 13000 bruts anuals (jornada completa entre 17500 i 18000€).Incorporació en un equip de professionals en una entitat social amb 30 anys de recorregut.Tipo de puesto: TemporalSalario: 17.000,00€-17.500,00€ al añoHorario:- De lunes a viernesTipos de compensaciones complementarias:- 14 pagasPreguntas para la solicitud:- Tens un nívell C de català escrit?- Et va bé treballar una jornada de 28 hores en el següent horari?- Dilluns de 15 a 19h- Dimarts de 8 a 14h i de 15 a 19h- Dimecres de 15 a 19h- Dijous de 8 a 14h i de 15 a 19h- Et va bé treballar a Sabadell?Educación:- FP Grado Medio (Obligatorio)Experiência:- Experiência administrativa: 1 año (Obligatorio)- Microsoft Office: 1 año (Deseable)Ubicación del trabajo: Empleo presencial