Lo sentimos, la oferta no está disponible,
pero puedes realizar una nueva búsqueda o explorar ofertas similares:

Ayudante Dependiente Estanco (H/M) Torremolinos

Ananda Gestión precisa Ayudante de dependiente (H/M) para estanco en Torremolinos. Incorporación inmediata a jornada completa, mañanas y tardes.Se requiere:-...


Desde Ananda Gestión Ett - España

Publicado a month ago

Controller Financiero

**Descripción de la empresa**Con más de 150 años de trayectoria en Agbar seguimos anticipándonos y adaptándonos para dar respuesta a las necesidades de nuest...


Desde Agbar - España

Publicado a month ago

Repartidor/A Torremolinos

**Detalles de la oferta**:**Tipo de jornada**- Parcial Tarde**Tipo de contrato**- Indefinido**Años de experiência**- 0**Salario**- No especificado**Vacantes*...


Desde Cornerjob - España

Publicado a month ago

Directeur(Rice) De Comptes, Assurance Groupes Et

col-wideJob Description:**Intitulé du poste**:Directeur(rice) de comptes, assurance groupes et associations**Contrat**:Permanent**Temps de travail**:35h**Res...


Desde Jr Spain - España

Publicado a month ago

Cap Administració

Cap Administració
Empresa:

Optima Business Consulting


Lugar:

España

Detalles de la oferta

Empresa del sector de la construcció i dels prefabricats de formigó, precisa incorporar un/a Cap d'Administració.**Funcions i responsabilitats a desenvolupar**:- Confecció i supervisió de la comptabilitat i dels tancaments mensuals. Avaluació constant dels circuits comptables.- Realitzar la facturació dels diferents clients.- Comptabilitzar els diferents moviments bancaris i conciliacions bancàries.- Administrar les diferents línies de crèdit i descompte amb el pool bancari.- Anàlisi dels estats financers mensuals i dels principals indicadors de gestió acordats amb gerència. Garantir el compliment del control dels costos i alertar de les desviacions.- Gestió i control de la tresoreria. Cartera de venciments de saldos de clients i proveïdors. Pressupostos de tresoreria.- Liquidació d'impostos (IRPF, IVA, SII, Impost de societat,...) amb el suport de la gestoria.- RRHH: amb el suport de la gestoria per portar tots els temes que afecten al departament (altes, baixes, nòmines, vacances,...)- **Formació acadèmica**:Grau en Administració i Direcció d'Empreses, Econòmiques o similar.- **Idiomes**: català i castellà.- **Coneixements**: financers, comptabilitat analítica, gestió de costos i gestió administrativa empresarial.- **Experiència professional**: entre 3 i 5 anys d'experiència en posisicó similar.- **Aspectes a valorar**: persona de confiança, responsable, organtizada, analítica, resolutiva, amb iniciativa, rigorosa, compromesa amb la feina i l'empresa, amb capacitat de liderar i treballar en equip.**Condicions**:- ** Jornada**: completa.- **Horari**:flexibilitat horaria, entrada entre 8h-9h i sortida entre 17h -18h.- **Contracte**: indefinit.


Fuente: Whatjobs_Ppc

Requisitos

Cap Administració
Empresa:

Optima Business Consulting


Lugar:

España

Built at: 2024-05-19T23:04:53.642Z