Convocatòria Auxiliar de Magatzem Referència:SSIBE-MAGATZEMESTIU Data de publicació:Dilluns, 13 de maig de 2024 Termini de presentació de sol·licituds:Dilluns, 20 de maig de 2024 El Departament d'Aprovisionament i Logística de Serveis de Salut Integrats del Baix Empordà i l'Hospital de Palamós necessita incorporar un auxiliar de magatzem. Aquest Departament gestiona l'estoc i distribució del material sanitari, d'oficina i protètic de l'Hospital de Palamós, de les 4 Àrees Bàsiques de Salut, del Centre Sociosanitari Palamós Gent Gran i de 3 Residències Geriàtriques. S'OFEREIX 1 plaça a dedicació completa (100% de la jornada, equivalent a 1620 h/anuals) i en torn variable (matí/tarda) amb modalitat contractual de fix-discontinu (té consideració d'indefinit) amb garantia de 3 mesos encadenats de treball. ** ** Cal tenir present que, un cop acabats aquests els mesos de feina, es finiquita al treballador i, si reuneix els requisits necessaris, pot passar a cobrar la prestació contributiva de desocupació (atur), amb la certesa que l'empresa el tornarà a incorporar per el mateix període garantit -més o menys en el mateix tram- l'any següent. Si fos el cas -per necessitats productives- es podria ampliar fins a un màxim de 9 mesos. Sou segons III Conveni Col·lectiu de treball dels hospitals d'aguts, centres d'atenció primària, centres sociosanitaris i centres de salut mental, concertats amb el SCS. Incorporació immediata Programa de Formació Continuada. REQUISITS Titulació mínima Educació Secundària Obligatòria (ESO) Aquest lloc de treball requereix de la contractació d'una persona major d'edat donat que algunes de les tasques a desenvolupar estan incloses als llistats del "Decret de 26 de juliol de 1957 sobre Indústries i Treballs prohibits a menors per perillosos o insalubres. ES VALORARÀ Títol de batxillerat o equivalent. Nivell C de català. Informàtica a nivell d'usuari. Idoneïtat del perfil personal en el lloc de treball. PERFIL PROFESSIONAL Discreció i bon tracte. Capacitat de treball en equip. Capacitat de resolució de problemes, organització del propi treball i responsabilitat del mateix. Optimització dels recursos disponibles. Persona proactiva. FUNCIONS I RESPONSABILITATS Aprendre els diferents tipus de material que formen part del Magatzem Central de la nostra entitat. Realitzar correctament la recepció de les mercaderies i ubicar-les en el seu lloc corresponent. Preparar les comandes de material, distribuir-les i col·locar-les en el seu destí final de forma correcta. Detectar les incidències relacionades amb el material i informar-les. Mantenir l'ordre dels espais del magatzem. Aprendre el funcionament del programa informàtic de magatzem. TERMINI DE PRESENTACIÓ: 20 de maig de 2024