MISSIÓ:Seguiment de cartera de clients i gestionar riscos de cartera de clients.RESPONSABILITATS:- Coordinar, controlar i supervisar les carteres de clients.- Assegurar la fiabilitat de dades dins el sistema SAP- Control administratiu FACTORS i registre de costos financers d'avançaments.- Garantir que els clients paguem a termini establert, venciment.- Re facturació de costos financers per demores.- Riscos de clients SOLUNION.TASQUES:**RISCOS**- Buscar solucions adequades a cada necessitat de risc, Jori, formes de pagament, sol-licitud/ augment de límit, simulació d'entregues futures.. renovació de temporals.- Desbloquejar risc d'entregues coordinat amb Responsable Comercial.- Actualitzar i mantenir les dades de riscos a SAP ON LINE, codis, límits, temporals...- Revisar costos de recobraments + liquidacions d'insolvències de SOLUNION- Periodificar el cost SOLUNION mensual.- Assegurar que totes les insolvències de SOLUNION es declaren a temps.- Revisar seguiment contractes anuals SOLUNION**CARTERA**- CONCILIADA:- Totes les TT es compensen dins el mes a temps real.- Partides obertes perfectament identificades.- Fer traspassos entre clients amb justificació documental, autorització del client signada- SEPA, doc. correcta i girs- Reclamació de l'enviament de PO de la cartera de forma sistemàtica de confirming dels clients.- VENÇUTS:1-Reclamació de vençuts2-Identificar clarament el motiu d'impagament i transmetre correctament al dept. Corresponent, per tal de que gestionin la incidència, mantenir el sistema actualitzat a nívell d'informació.Error enviament de facturació, pes, VA, condicions de pagament.. redactar un procés per cada incidència, fins que les puguem reduir.- INFORMES:1-Suport a comercial dades econòmiques clients, INFORME.**Perfil**:- Grau mig o / Formació professional Superior.- Experiència mínima de 4 anys en departament d'Administració i Finances / Exportació / Auditoria.- Coneixements de comptabilitat / Comerç Internacional.- Anglès parlat i escrit nívell alt. Molt valorable també el francès.- Coneixements de SAP i bon nívell d'excel.- Persona amb capacitat d'anàlisi i amb cultura de treball per processos.- Persona proactiva, responsable, treball en equip, determinació i actitud positiva.- Persona dinàmica, polivalent i amb capacitat de visió general (clients / proveïdors / finances).