Lo sentimos, la oferta no está disponible,
pero puedes realizar una nueva búsqueda o explorar ofertas similares:

Business Analyst - Cross Banking Squad

col-wideJob Description:Puesto de trabajo**:Project Management analyst**Departamento**:Organización IPB COO**Lugar de Trabajo**:Barcelona**Corporate Title**:...


Desde Jr Spain - Barcelona

Publicado a month ago

Entrenador/A Nacional Natació

col-wideJob Description:Tordera10/02/2023**Descripción de la oferta**:Buscamos entrenador/a nacional de natación para un nuevo proyecto en Cem Tordera.Impres...


Desde Jr Spain - Barcelona

Publicado a month ago

Administrativo/A

col-wideJob Description:buscamos una administrativa para llevar a cabo todo el control de nuestra empresa:, organización de operarios, control de trimestres ...


Desde Jr Spain - Barcelona

Publicado a month ago

Business Unit Manager

col-wideJob Description:We are looking for a Business Unit Manager to join our Consultancy Squad. The Services business unit is responsible for the conceptio...


Desde Jr Spain - Barcelona

Publicado a month ago

Gestor/A Comercial, Empresa D'Assegurances - Ref

Gestor/A Comercial, Empresa D'Assegurances - Ref
Empresa:

Oficina De Treball Del Soc


Detalles de la oferta

IMPRESCINDIBLE: Estudis homologats de nívell mínim de Batxillerat o equivalent (preferiblement titulació universitària o de Cicle formatiu de Grau superior). Preferiblement residència a Barcelona. Nívell alt català i castellà (parlat i escrit). Recomanable: Experiència de 2 anys en l'àmbit administratiu, comercial, vendes, màrqueting. Competències requerides: treball en equip, negociació i prospecció, orientació al client i a l'assoliment, compromís amb l'organització i l'oficina, bona comunicació i habilitats relacionals. TASQUES:. Distribució de l'àmplia gamma de productes de la companyia (solucions asseguradores i financeres), enfocant la venda en l'anàlisi i assesorament de les necessitats dels clients (venda consultiva).. Elaboració d'una estratègia comercial i de màrqueting per a la prospecció de mercats objectius i definició dels canals de venda.. Gestió i manteniment de la cartera de clients (mitjançant CRM).. Tasques administratives: gestió de sinistres i de rebuts. CONDICIONS: Contracte laboral indefinit. Modalitat mixta. Jornada completa. Horari: 9 a 14h/ 16 a 19h. Salari brut mensual: 1.500€ (12 pagues) Gran ambient de treball, accés a viatges, promocions, campanyes i beneficis socials amb els productes de la companyia. Suport logístic, formatiu, informàtic, retributiu i humà de la companyia.- Distribució de l'àmplia gamma de productes de la companyia (solucions asseguradores i financeres), enfocant la venda en l'anàlisi i assesorament de les necessitats dels clients (venda consultiva).. Elaboració d'una estratègia comercial i de màrqueting per a la prospecció de mercats objectius i definició dels canals de venda.. Gestió i manteniment de la cartera de clients (mitjançant CRM).. Tasques administratives: gestió de sinistres i de rebuts.- Experiència 24 mesos. Recomanable: Experiència de 2 anys en l'àmbit administratiu, comercial, vendes, màrqueting.- TÍTOL DE BATXILLERAT- batxillerat o equivalent- espanyol (parlat superior, escrit superior)- català (parlat superior, escrit superior)- Competències / coneixements: Treball en equip, negociació i prospecció, orientació al client i a l'assoliment, compromís amb l'organització i l'oficina, bona comunicació i habilitats relacionals.- Contracte laboral indefinit- Jornada completa- Salari mensual brut 1500- Altres beneficis: Gran ambient de treball, accés a viatges, promocions, campanyes i beneficis socials amb els productes de la companyia. Suport logístic, formatiu, informàtic, retributiu i humà de la companyia.


Fuente: Whatjobs_Ppc

Requisitos

Gestor/A Comercial, Empresa D'Assegurances - Ref
Empresa:

Oficina De Treball Del Soc


Built at: 2024-06-02T17:33:56.697Z