**Descripció- Data d'alta:- 20/06/2023- Estat de l'oferta:- Oberta- Població:- Sabadell- Places:- 1- Certificat de discapacitat:- Requerit- Resum:- Personal Control d'Accessos- Funcions:- Les tasques principals seràn:- Control accessos de la porta d'entrada- Registre d'entrades i sortides.- Horari:- Detallat a observacions- Jornada laboral:- Jornada completa- Notes jornada:- 40h setmanals- Tipus de contracte:- Interinitat o substitució. Temps complet Substitució- Durada del contracte:- Entre 1 i 3 mesos (Empresa de Serveis precisa incorporar a personal per cobrir vacant per vacances)- Sou orientatiu:- 1.250,00€ bruts al mes + plus nocturn/festiu- Incorporació:- Immediata- Experiència:- 1 any- Edat:- Entre 16 i 65 anys.- Formació reglada:- Sense Estudis- Idiomes:- Català, Castellà- Permís de conduir:- B- Vehicle:- Disposar de vehicle propi- Observacions:- **Es requereix a persones amb **certificat de discapacitat** i de **carnet de conduir** per accedir al lloc de treball.****Horari rotatiu a realitzar**:**Matí**:De 5:00 a 13:00h- **Tarda**:De 13:00 a 21:00h- **Nit**:De 21:00 a 5:00h Capacitat per gestionar la seva jornada de manera que pugui realitzar totes les tasques assignades en el temps que te marcat.- Compromís a l'hora d'assegurar-se que les tasques assignades s'hagin realitzat correctament.- Capacitat comunicativa, per poder informar sobre les diferents incidències que puguin sorgir durant al dia a dia als seus responsables més directes.- Tipus ocupació:- Personal de neteja d'oficines, hotels i altres establiments similars- **Si t'interessa aquesta oferta i t'hi vols apuntar cal que iniciïs sessió o et registris**Registra'tActiva el teu accés web avui i posa't al dia a la nostra borsa- També et pot interessar- Ofertes-- FormacióPrepara't per aconseguir la feina que vols!- Orientació laboralT'assessorem en la recerca de feina- VideotecaConsulta els nostres webinars i tutorials de temàtica ocupacional