Lo sentimos, la oferta no está disponible,
pero puedes realizar una nueva búsqueda o explorar ofertas similares:

Sr Analyst Supply Chain (They/She/He) (P800332)

Sr Analyst Supply Chain (They/She/He) Not your usual app. We are the fastest-growing multi-category app connecting millions of users with businesses, and cou...


Desde Glovo - Barcelona

Publicado a month ago

Analista De Datos Mongodb / Consultor/A De Datos Mongodb

Analista de Datos MongoDB / Consultor/a de Datos MongoDB 3 años de experiencia profesional Consultor/a de datos en MongoDB. Conocimiento y experiencia en...


Desde Antal International Network - Barcelona

Publicado a month ago

Analista/Programador Salesforce Senior

Entrada para obtener un acceso más rápido a las mejores ofertas. Haga clic aquí si usted no tiene una cuenta. ANALISTA/PROGRAMADOR SALESFORCE SENIOR Tiempo...


Desde Redetrabajo - Barcelona

Publicado a month ago

Junior Data Analyst (F/M/D)

Workload : 100% Axpo is seeking a dedicated and analytical Junior Data Analyst to join our dynamic IT team. This role is ideal for someone with a passion for...


Desde Axpo - Barcelona

Publicado a month ago

Service Desk Analyst Amb Discapacitat (2172-L)

Service Desk Analyst Amb Discapacitat (2172-L)
Empresa:

Oficina De Treball Del Soc


Detalles de la oferta

Empresa requereix Service Desk Analyst. amb certificat de discapacitat (mínim 33%). S'ofereix contracte indefinit i sou 1833€.Prestar assistència als clients de l'empresa per telèfon, correu electrònic i tiquets en línia -Registrar amb precisió totes les trucades entrants al servei d'atenció al client -Assegurar-se que la informació es registra correctament -Garantir que els incidents s'assignen a l'equip de resolució correcte -Coordinar-se amb els equips pertinents per a garantir que les interrupcions del servei es comuniquen correctament a l'empresa o usuaris afectats -Proporcionar assistència remota bàsica i formació als usuaris finals quan sigui necessari -Planificar i prioritzar el treball per a garantir el compliment dels terminis i objectius -Desenvolupar i mantenir els coneixements i aptituds i estar al dia dels nous processos, procediments i novetats -Treballar de manera proactiva per a garantir la ràpida resolució dels problemes i satisfacció del client- Experiència 12 mesos. Experiència en TI amb coneixements dels sistemes operatius, aplicacions i tecnologies més comuns, coneixement d'Internet i dels conceptes tècnics necessaris per a la resolució de problemes.- TÍTOL FP DE GRAU SUPERIOR- anglès (parlat superior, escrit c1 - d.funcional)- Competències / coneixements: Anglès alt (parlat i escrit), titulació oficial en informàtica o equivalent, sòlida capacitat analítica, crítica i creativa per a la resolució de problemes, excel-lents habilitats de comunicació verbal i escrita i tracte telefònic, atenció al detall i capacitat per a seguir i memoritzar procediments, capacitat per a progressar amb supervisió mínima, capacitat per a treballar amb constància en un entorn dinàmic i d'alta pressió, treball en equip.- Contracte laboral indefinit- Jornada completa- Salari mensual brut 1833


Fuente: Whatjobs_Ppc

Requisitos

Service Desk Analyst Amb Discapacitat (2172-L)
Empresa:

Oficina De Treball Del Soc


Built at: 2024-06-11T05:22:41.685Z