Important empresa multinacional de venda de Sal, ubicada a la zona del Vallès oriental, precisa d'un Supply Chain Account Manager per a formar part del seu equip.Busquem una persona que s'encarregui de les operacions i gestions de comptes internacionals, brindant un servei de cadena de subministraments d'extrem a extrem amb una excel·lència operativa que superi les expectatives del client, assegurant el creixement i les relacions amb els clients.Reportant a la direcció, la persona contractada, durà a terme les següents funcions:- Desenvolupar i implementar solucions en la cadena de subministrament sòlida.- Proporcionar informes mensuals de gestió de KPI interna.- Gestió de comptes: administrar eficaçment les comptes per garantir la satisfacció del client i l'entrega dels nivells de servei acordats.- Identificar i implementar nous fluxos de negoci de manera efectiva i eficient.- Mantenir i desenvolupar els S&OP i processos per a millorar l'eficiència dels comptes.- Crear i implementar un pla de desenvolupament de comptes, així com la creació de valor, mesurant i monitorant les entregues.- Analitzar i desenvolupar la cadena de subministrament i PVPO.- Desenvolupar relacions amb els clients i treballar per a detectar problemes existents en la cadena de subministrament, trobant solucions al llarg del procés entre la matèria primera i la venda al consumidor final.- Recerca activa d'oportunitats de creixement orgànic dintre de les organitzacions associades.- Analitzar i comparar informes de preus, i presentar comparatives de compres amb les millors opcions per l'empresa.- Realitzar el seguiment de tots els béns i serveis requerits i rebuts, mantenir actualitzats els llistats de control de magatzem i actius per control intern i control extern posterior.S'ofereix:- Incorporació immediata i estabilitat professional en empresa tecnològica referent en el seu sector i en creixement exponencial.- Excel·lent ambient en empresa amb escassa rotació laboral.- Remuneració d'acord amb els coneixements, experiència i valors aportats.- Molt bon ambient laboral.- Flexibilitat horària.Es requereix:- Persona autònoma, proactiva, amb capacitat de lideratge, capacitat de negociació i clar enfocament a la transformació i millora de processos de compres i aprovisionaments.- Experiència en gestió de compres i magatzems.- Capacitat per a definir i millorar processos actualment inexistents.- Persona independent, compromesa amb els valors de l'empresa, proactiva i que aporti il·lusió, amb noves idees i professionalitat.- Professional resolutiu, responsable, assertiu i amb forta iniciativa.- Excel·lents habilitats organitzatives i habilitats socials per a treballar en equip i individualment. #J-18808-Ljbffr