**EL CONSORCI CORPORACIÓ SANITÀRIA PARC TAULÍ,** per a Sabadell Gent Gran Centre de Serveis, necessitem incorporar 1 AUXILIAR ADMINISTRATIU/VA _(funcions recepcionista i gestió administrativa)_.Funcions:- Atendre a les persones presencialment i telefònicament.- Taques administratives i actualització de dades del Centre.- Distribuir la correspondència i missatgeria.- Resoldre dubtes de les persones que venen al centre o truquen per telèfon.Requisits:- CFGM en administració i gestió, Tècnic en gestió administrativa o titols equivalents plans d'estudis anteriors.Es valorarà:- Currículum vitae.- Experièmcia en el sector sociosanitari.- Experiència en funcions de recepció de centres assistêncial / residencials- Formació continuada en l'atenció als usuaris interns (residents) i externs (preferentment familiars dels residents)- Formació en el maneig d'eines ofimàtiques Word i Excel.- Capacitat de comunicació, d'empatia i de treball en equips interprofessionals i multidisciplinaris.- Interès, iniciativa, implicació i compromísS'ofereix:Incorporació amb vinculació estable* al centre Sabadell Gent Gran del Consorci Corporació Sanitària Taulí, institució amb una amplia experiència docent, de recerca i en formació continuada especialitzada.- La persona seleccionada es vincularà laboralment mitjançant un contracte de substitució pel termini imprescindible fins a la cobertura reglamentària i definitiva de la plaça vacant (antics interinatges) o, transitòriament, altres modalitats que en dret siguin possibles, mantenint la condició d'interí fins a la resolució del procés públic de convocatòria que s'efectuarà de conformitat amb la DA 4ª del RDL 32/2021 de mesures urgents per a la reforma laboral. Les condicions laborals són les establertes en el conveni col-lectiu vigent al centre, amb **_jornada parcial de 21 hores setmanals, amb l'horari de dilluns i dimecres alternant torns de 08:00h a 15:00h i de 15:00h a 22:00h. Es treballa un cap de setmana cada quinze dies de matí 08:00h A 15:00h._**Procés de selecció:- Valoració curricular (valoració de mèrits d'acord amb els ítems de l'apartat _es valorarà _i amb les corresponents acreditacions, llevat de l'experiència interna que s'acreditarà d'ofici).- Entrevista personal (pels professionals sense experiència interna) o valoració directiva.- Prova psicotècnica.Documentació i inscripció:**Documentació**:Caldrà adjuntar en el moment de la inscripció els següents documents en format PDF:1. Curriculum vitae.2. Titulació acreditativa del requisit.3. Acreditacions formatives.4. Experiència laboral (caldrà acreditar-la mitjançant certificats de serveis prestats en entitats alienes al centre).Data de termini**:24 de novembre de 2023.**Per participar en aquest procés es imprescindible presentar la documentació en el termini i forma establerts.