Som una associació que té l'objectiu d'impulsar una educació renovada enfocada en la problemàtica socioambiental. Obrim una convocatòria per a la selecció d'una persona amb un perfil en administració i almenys 3 anys d'experiència en lideratge de les funcions financeres, administratives i de recursos humans d'entitats de segon nivell, així com altres aspectes clau com suport a la coordinació i direcció. Els objectius del lloc de treball són: - Gestionar tota la informació i documentació relativa a la comptabilitat per al bon funcionament, desenvolupament, control i presa de decisions en el si de l'entitat. - Gestionar i informar a la coordinació, l'equip tècnic i a la Junta en relació a la gestió econòmica i financera per desenvolupar propostes adequades de tipus comptable financer. Funcions i tasques a desenvolupar: 1. Administració de recursos econòmics: - Preparació i gestió del pressupost general de l'entitat. - Realització de pagaments, cobraments i control de facturació. - Gestió de quotes, altes i baixes de socis i sòcies. - Elaboració de la comptabilitat i seguiment per l'elaboració dels comptes. 2. Control financer: - Interlocució amb la gestoria i amb l'entitat bancària. - Gestió i seguiment de fonts de finançament actives. - Gestió i seguiment d'auditories externes. 3. Gestió Documental: - Mantenir els registres i arxius actualitzats i organitzats. - Control de la documentació requerida per llei. - Elaboració i manteniment de bases de dades. 4. En coordinació amb l'equip tècnic de projectes: - Suport econòmic a projectes de l'entitat: elaboració d'informes i pressupostos, seguiment administratiu i justificació de projectes subvencionats. - Suport a la comptabilitat i gestió a projectes de l'entitat. 5. Suport tècnic i administratiu als òrgans de govern de l'entitat. 6. Participar activament en els espais i estructures organitzatives internes d'un equip que treballa en autogestió. Tipus de relació professional: Contracte Tipologia de contracte: Indefinit Núm. Hores setmanals: 15 Horari: A convenir Retribució brut anual: 9.839,88 Categoria professional: Tècnics superiors i assimilats Formació reglada requerida: e. CFG Superior - e. CFG Superior Formació complementària: Formació acadèmica en administració d'empreses, economia, finances o una disciplina relacionada. Coneixement de la normativa aplicable en matèria de fiscalitat. Temps d'experiència: +3 anys Coneixements informàtics: - Coneixements i experiència de programes de comptabilitat. - Alt domini del paquet office (Excel, Word, PowerPoint) i correu electrònic. - Coneixement d'eines de gestió en el núvol i treball digital (eines de Google i altres). Competències personals més desenvolupades: Competències digitals, Treball en equip i Cooperació, Aprenentatge i utilització de coneixements, Flexibilitat i Gestió del Canvi, Compromís amb l'Organització, Planificació i organització, Orientació a l'assoliment, Preocupació per l'ordre i la qualitat, Orientació Estratègica Idiomes: Català - Avançat, Anglès - Intermig, Castellà - Avançat