Coneixes algú a qui li pugui interessar? Descripció de l'oferta Adjunt DIRECCIÓ FINANCERA a Comarca Baix Camp Empresa prestigiosa amb elevats estàndards de qualitat i desenvolupament. Moderna i amb oficines totalment reformades. Oferim condicions laborals i salarials per sobre del rang mitjà a la província. Funcions i requisits de la vacant RESPONSABLE dins AREA FINANCERA: Aquesta àrea te gran importància al grup empresarial donat que està integrada per més de 20 societats amb conslidacions als Estats Units, Xile, Colombia, etc. Amb diferents unitats monetàries i idiomes i gestionant un global de més de 40 persones en l'equip financer. La major part de l'activitat es desenvoluparia a les oficines centrals de Reus. FUNCIONS - Gestió, supervisió i control de processos administratius i comptables en col·laboració amb els responsables d'administració de les filials del grup. - Anàlisi d'estats financers. - Domini de coneixements en normativa i procediments comptables. - Preparació d'estats financers i altra documentació per a tercers (bancs, auditors). - Control del pool bancari: dates de renovació de línies, control de condicions bancàries, gestió de les línies de circulant. – Planificació de tresoreria. Anàlisi de tresoreria. - Coordinació amb responsable fiscal i assessors per a la planificació i gestió d'obligacions fiscals del grup. - Elaboració de tancaments econòmics mensuals, reports periòdics a Direcció del Grup (Confecció de Compte de Resultat, Balanços i fluxos de caixes i tancaments mensuals; anàlisi de desviació versus anys anteriors i pressupostos). - Confecció del pressupost anual juntament amb la Direcció General i direcció Financera: control i seguiment del mateix. - Control d'inversions, immobilitzats, compres, fabricació, R+D i comercial Màrqueting. - Gestió d'equips de controllers - Impulsar i gestionar indicadors de claus de (KPI's) per al control i seguiment del negoci del grup. . REQUISITS PER AL LLOC - La persona seleccionada haurà de disposar de formació universitària a ADE, dret, economia amb Màster Financers o similar. Haurà de comptar amb un mínim de 5 a 15 anys d'experiència al departament de comptabilitat, es valorarà experiència al sector en gestoria o consultoria, empreses d'auditoria, multinacionals, etc... - Residència a Reus o rodalies. - Experiència treballant en diferents centres de treball ubicats en diferents països. - Experiència de gestió d'equips de controllers a nivell internacional. - Disponibilitat de viatjar. Condicions que ofereix l'empresa Perspectiva de la feina Indefinit amb creixement en posició i salari. Previsió d'incorporació € 40000 El salari es negociable Negociable en funció de la candiatura Altres dades a destacar Empresa amb elevat prestigi i amplis beneficis socials. Oficines modernes, bon ambient de treball i possibilitat real de creixement. Ambient altament especialitzat i professionalitzat. Grup empresarial consolidat i en creixement continu, oferim lloc de treball amb responsabilitat i acompanyat d'equip d'experts a nivell internacional. -Grau amb titulació Administració i Direcció d'Empreses Experiència vimprescindible com a Controller financer, Adjunt/a la Direcció Financera o Adjunt/a a Gèrència en grup empresarial. Valorable experiència en una de les Big4 com a Auditor. Nivell d'experiència Altres requeriments Residencia a la província de Tarragona, preferiblement a la comarca del Baix Camp. Organigrama SLU: recursos humans, selecció de personal, formació empresarial, psicologia industrial.L'equip de consultors experts en selecció d... Comarca Gironès Empresa de selecció de personal i headhunting. Comarca Alt Empordà Empresa del sector nàutic. Comerç i reparació d'embarcacions. Comarca Alt Empordà Organigrama SLU: recursos humans, selecció de personal, formació empresarial, psicologia industrial.L'equip de consultors experts en selecció d... Comarca Gironès Consultoria i Management Selecció de Personal Província Huesca Important empresa de Banyoles està en cerca i captura d'un administratiu/va de recepció amb ganes de treballar i sumar al equip humà. Comarca Pla de l'Estany Consultoria i Management Selecció de Personal Comarca El Segrià Empresa de reciclatge que es dedica a la recollida de tots tipus de residus i a la seva gestió i valorització. Comarca Alt Empordà Ens dediquem al ram de la construcció d'interiors, especialitzats en oficines, locals comercials i naus industrials.Fem tot tipus d'instal.lacion... Comarca Gironès Consultoria en RRHH especialitzada en la selecció de càrrecs intermitjos i directius Comarca Garrotxa #J-18808-Ljbffr