Adjunt Direcció Financera

Adjunt Direcció Financera
Empresa:

Tàndem


Detalles de la oferta

Coneixes algú a qui li pugui interessar? Descripció de l'oferta Adjunt DIRECCIÓ FINANCERA a Comarca Baix Camp Empresa prestigiosa amb elevats estàndards de qualitat i desenvolupament. Moderna i amb oficines totalment reformades. Oferim condicions laborals i salarials per sobre del rang mitjà a la província. Funcions i requisits de la vacant RESPONSABLE dins AREA FINANCERA: Aquesta àrea te gran importància al grup empresarial donat que està integrada per més de 20 societats amb conslidacions als Estats Units, Xile, Colombia, etc. Amb diferents unitats monetàries i idiomes i gestionant un global de més de 40 persones en l'equip financer. La major part de l'activitat es desenvoluparia a les oficines centrals de Reus. FUNCIONS - Gestió, supervisió i control de processos administratius i comptables en col·laboració amb els responsables d'administració de les filials del grup. - Anàlisi d'estats financers. - Domini de coneixements en normativa i procediments comptables. - Preparació d'estats financers i altra documentació per a tercers (bancs, auditors). - Control del pool bancari: dates de renovació de línies, control de condicions bancàries, gestió de les línies de circulant. – Planificació de tresoreria. Anàlisi de tresoreria. - Coordinació amb responsable fiscal i assessors per a la planificació i gestió d'obligacions fiscals del grup. - Elaboració de tancaments econòmics mensuals, reports periòdics a Direcció del Grup (Confecció de Compte de Resultat, Balanços i fluxos de caixes i tancaments mensuals; anàlisi de desviació versus anys anteriors i pressupostos). - Confecció del pressupost anual juntament amb la Direcció General i direcció Financera: control i seguiment del mateix. - Control d'inversions, immobilitzats, compres, fabricació, R+D i comercial Màrqueting. - Gestió d'equips de controllers - Impulsar i gestionar indicadors de claus de (KPI's) per al control i seguiment del negoci del grup. . REQUISITS PER AL LLOC - La persona seleccionada haurà de disposar de formació universitària a ADE, dret, economia amb Màster Financers o similar. Haurà de comptar amb un mínim de 5 a 15 anys d'experiència al departament de comptabilitat, es valorarà experiència al sector en gestoria o consultoria, empreses d'auditoria, multinacionals, etc... - Residència a Reus o rodalies. - Experiència treballant en diferents centres de treball ubicats en diferents països. - Experiència de gestió d'equips de controllers a nivell internacional. - Disponibilitat de viatjar. Condicions que ofereix l'empresa Perspectiva de la feina Indefinit amb creixement en posició i salari. Previsió d'incorporació € 40000 El salari es negociable Negociable en funció de la candiatura Altres dades a destacar Empresa amb elevat prestigi i amplis beneficis socials. Oficines modernes, bon ambient de treball i possibilitat real de creixement. Ambient altament especialitzat i professionalitzat. Grup empresarial consolidat i en creixement continu, oferim lloc de treball amb responsabilitat i acompanyat d'equip d'experts a nivell internacional. -Grau amb titulació Administració i Direcció d'Empreses Experiència vimprescindible com a Controller financer, Adjunt/a la Direcció Financera o Adjunt/a a Gèrència en grup empresarial. Valorable experiència en una de les Big4 com a Auditor. Nivell d'experiència Altres requeriments Residencia a la província de Tarragona, preferiblement a la comarca del Baix Camp. Organigrama SLU: recursos humans, selecció de personal, formació empresarial, psicologia industrial.L'equip de consultors experts en selecció d... Comarca Gironès Empresa de selecció de personal i headhunting. Comarca Alt Empordà Empresa del sector nàutic. Comerç i reparació d'embarcacions. Comarca Alt Empordà Organigrama SLU: recursos humans, selecció de personal, formació empresarial, psicologia industrial.L'equip de consultors experts en selecció d... Comarca Gironès Consultoria i Management Selecció de Personal Província Huesca Important empresa de Banyoles està en cerca i captura d'un administratiu/va de recepció amb ganes de treballar i sumar al equip humà. Comarca Pla de l'Estany Consultoria i Management Selecció de Personal Comarca El Segrià Empresa de reciclatge que es dedica a la recollida de tots tipus de residus i a la seva gestió i valorització. Comarca Alt Empordà Ens dediquem al ram de la construcció d'interiors, especialitzats en oficines, locals comercials i naus industrials.Fem tot tipus d'instal.lacion... Comarca Gironès Consultoria en RRHH especialitzada en la selecció de càrrecs intermitjos i directius Comarca Garrotxa #J-18808-Ljbffr


Fuente: Talent_Dynamic-Ppc

Requisitos

Adjunt Direcció Financera
Empresa:

Tàndem


Especialista En Resolución De Dudas Jurídicas

En **Amaltea Consultoría **ayudamos a las personas a alcanzar su máximo potencial y a las empresas en la búsqueda y retención de talento.Si quieres dar un vu...


Desde Amaltea Selección De Talento - Tarragona

Publicado 25 days ago

Plaça De Peó Especialista Cido

Ajuntament de Vallmoll. 1 plaça de Peó especialista. Sense especificar. Laboral temporal. 2024-04-03. Termini obert. Agrupacions professionalsVeure convocatò...


Desde Ajuntament De Vallmoll - Tarragona

Publicado 25 days ago

Borsa De Treball De Places De Peó De La Brigada

Ajuntament de Montblanc. Borsa de treball de places de Peó de la Brigada Municipal. Concurs oposició o valoració de mèrits i prova. Laboral temporal. 2024-04...


Desde Ajuntament De Montblanc - Tarragona

Publicado 23 days ago

Monitor/A De Comedor Con Discapacidad

**Descripción del empleo**:¿Te gustaría trabajar como monitor/a de comedor? ¿Tienes experiência previa en el sector hostelería? Si quieres cambiar y trabajar...


Desde Fundacion Adecco - Tarragona

Publicado 23 days ago

Built at: 2024-06-17T06:03:55.076Z