Lo sentimos, la oferta no está disponible,
pero puedes realizar una nueva búsqueda o explorar ofertas similares:

Customer Success Roles - French Market

col-wideJob Description:At Amenitiz, we're on a mission to democratise technology for independent hoteliers worldwide, from the bustling streets of Paris to ...


Desde Jr Spain - Barcelona

Publicado a month ago

German-Speaking Sales Representative For

col-wideJob Description:Join a global CX leader, empowering individuals in over 70 countries. Our focus is on creating memorable experiences and offering enr...


Desde Jr Spain - Barcelona

Publicado a month ago

Digital Sales District Manager-French Market

col-wideJob Description:**ADP is hiring** #Digital District Manager.French. We're looking for someone with a demonstrated sales aptitude and excellent closin...


Desde Jr Spain - Barcelona

Publicado a month ago

Travel Agent In Barcelona Danish Speaker

col-wideJob Description:Do you have passion for the travel and tourism industryDo you like travelling when everything goes the way it shouldYou can have an i...


Desde Jr Spain - Barcelona

Publicado a month ago

Administratiu/A De Compres

Administratiu/A De Compres
Empresa:

M5 Idees


Detalles de la oferta

Empresa amb més de 40 anys d´experiència i referent en el sector del subministrament industrial especialitzat en oleo-hidràulica, necessita incorporar un Administratiu/a de Compres. La persona tindrà com a missió el suport administratiu i comercial de la funció de compra de producte o servei segons els procediments establerts.Tareas- Desenvolupar, gestionar i coordinar el procés de compra per garantir un subministrament eficient i oportú.- Revisar i mantenir les condicions de compra que arriben a través del proveïdor.- Realitzar el manteniment de dades referents als productes, contrastar i validar els canvis en la naturalesa dels articles modificats per a actualitzar les BBDD.- Gestió i atenció de proveïdors tant actuals com potencials. Emplenament i integració de plantilla amb informació d'interès per a mantenir de manera activa i actualitzada.- Relació i comunicació amb proveïdors per a la resolució de dubtes i recopilació d'informació rellevant.- Participar en el control i gestió de stocks.- Seguiment i coordinació de les entregues de material amb les diferents empreses de logística.- Participar en la gestió i coordinació logística de l´empresa.- Preparació de documentació per presentació a Intrastat.- A nívell administratiu-financer: revisió i comptabilització de factures de proveïdor, arxiu d´albarans i conciliació amb les seves factures.- Suport en altres tasques administratives com ara l´atenció telefònica, arxiu de documentació, etc.**Requisitos**:- CFGS en les àrees d´Administració i Gestió, Compres, Comerç, Màrqueting o similar.- Experiència mínima de 2 anys en les funcions descrites i en el sector industrial.- Valorable experiència en departaments de logística.- Molt valorable experiència en eines RP cloud business com YUNBIT o similar.- Imprescindible nívell avançat Office.- Idiomes: Català, Castellà i nívell mig-alt Anglès.- Valorable residència Baix Llobregat.Beneficios- Contracte indefinit + període prova- Retribució: 25.000-27.000SBA el primer any amb possibilitats de revisió a partir del segon any.- Jornada complerta presencial : Dilluns a dijous matí i tarda amb flexibilitat horària i Divendres jornada intensiva.- Formar part d´una empresa sòlida i consolidada en el mercat.- Formar part d´un ambient de treball dinàmic i participatiu.- Ubicació: El Prat de Llobregat.Si t´agrada l´àmbit de les compres i la logística en el sector industrial, aquesta és la teva oportunitat de fer carrera en una empresa consolidada.


Fuente: Whatjobs_Ppc

Requisitos

Administratiu/A De Compres
Empresa:

M5 Idees


Built at: 2024-06-04T14:19:22.900Z