Lo sentimos, la oferta no está disponible,
pero puedes realizar una nueva búsqueda o explorar ofertas similares:

Administrativo /A

Sant Jaume De Llierca, Girona**Empleo de Administrativo /a, Sant Jaume De Llierca**:**Fecha de publicación**:26/03/2024**Horario**:Jornada completa de 40 hor...


Desde Eurofirms - Girona

Publicado a month ago

Agente Inmobiliario

Oportunidad de Empleo: Asesor(a) Inmobiliario(a) con Enfoque en Atención al Cliente y Desarrollo ComercialResponsabilidades Principales:Ofrecer un servicio d...


Desde Kaylam Realty - Girona

Publicado a month ago

Traductor/A Darija Casa Acollida Joves Migrats

Intress cerca un/a **Traductor/a en Darija (àrab)** per joves migats per formar part de manera estable, del nou servei que gestionem de **SPE **(Servei de pr...


Desde Intress - Girona

Publicado a month ago

Asesor/A Inmobiliario/A - Costa Brava

**Descripción**:**Engel & Völkers** lleva más de 40 años en la intermediación de inmuebles residenciales y comerciales de alto standing. Somos una marca prem...


Desde Engel & Völkers España - Girona

Publicado a month ago

Administratiu/Va Postvenda Internacional

Administratiu/Va Postvenda Internacional
Empresa:

Marlex


Lugar:

Girona

Detalles de la oferta

Des de Marlex Human Capital estem col-laborant amb una empresa líder en el sector metal-lúrgic, fabricant de maquinària industrial per empreses tant nacionals com internacionals, ubicada a la comarca de la Garrotxa que precisa incorporar al seu equip un/a Administratiu/va per fer tasques backoffice dins del departament d'assistència tècnica (postvenda).**Quina seria la teva missió a l'empresa?**En dependència al responsable del departament del servei tècnic, la persona seleccionada s'encarregarà de les següents funcions:- Atendràs al client via correu o telèfon per fer constar les avaries o incidències de la maquinària- En funció de l'avaria, coordinaràs i et comunicaràs amb els tècnics (mecànics, elèctrics, electrònics)- Faràs l'organització del material i duràs a terme la logística perquè pugui arribar al destí- Organitzaràs les guàrdies dels tècnics i faràs el seguiment de les fulles de servei- T'encarregaràs de fer el càlcul del cost i la facturació de les ordres de servei- Donaràs suport al departament i tindràs contacte amb els diferents departaments de l'empresa**Al perfil seleccionat se li ofereix**:- Projecte de continuïtat amb contracte estable- Treballar en un bon ambient laboral i integració a un equip compromès- Formar part d'una empresa reconeguda a nívell nacional i internacional- Oportunitat de desenvolupar un rol dinàmic, amb possibilitats de creixement personal i professional- Beneficis socials: Gimnàs d'empresa, formació continuada, mútua personal- Horari partit de dilluns a divendres; a l'estiu divendres intestiu- Grau en ADE, Economia, Logística o CFGS de Comerç Internacional, Transport i Logística, Administració i Finances, entre altres o similar- Experiència en tasques d'administració, logística o organització/planificació de serveis- mprescindible nívell avançat d'anglès equivalent o superior a un B2 (First)- Habilitats per treballar en equip i sota pressió- Disponibilitat per treballar a la Garrotxa


Fuente: Whatjobs_Ppc

Requisitos

Administratiu/Va Postvenda Internacional
Empresa:

Marlex


Lugar:

Girona

Built at: 2024-06-20T03:06:55.853Z