Assessor/A Laboral

Assessor/A Laboral
Empresa:

Cresalida, Creixement I Consolidació Empresarial


Detalles de la oferta

FUNCIONS I TASQUES PRINCIPALS: · Planificar, organitzar i fer el seguiment de les feines i dels clients assignats: Programant les activitats i tasques a executar; Concertant las visites amb la clientela (posant-se en contacte amb el/la client); Confirmant qui serà el responsable/es i/o interlocutor del servei per part de l'empresa client; Comprovant que el servei o la tasca s'hagi executat correctament, amb les condicions pactades i el nivell de satisfacció assolit en el servei, per part del client/a.· Atendre i assessorar la clientela en els tràmits i els procediments legals: recollint la seva petició (per telèfon, mail o presencialment) i/o contactant amb l'empresa per recollir la informació; Analitzant les seves característiques i els requeriments de l'activitat global; Traslladant i compartint els dubtes, comentaris, etc.amb els/les altres professionals per tal de fer una anàlisi en profunditat i oferir la millor solució o gestió; Responent als dubtes, peticions, etc.de la clientela en totes aquelles qüestions de naturalesa laboral a través del telèfon, correu electrònic i/o rebent a la clientela al despatx; Solucionant les incidències amb la clientela i oferint alternatives.· Realitzar els procediments laborals de defensa judicial: participant en la resolució de conflictes laborals i buscant solucions jurídiques, utilitzant les eines més adequades en cada situació i, si arriba el cas, participant en la defensa judicial del/de la client: acomiadaments, prestacions contributives i no contributives, reclamacions de salaris, sancions, etc.· Gestionar la informació administrativa i econòmica de la seva activitat: Recopilant, verificant i registrant la informació administrativa que es genera de l'activitat (impresos, documents, etc.)i arxivant la documentació, digitalment i físicament; Revisant i proposant millores en els sistemes d'informació existents (principalment, el software de gestió actual); participant en el seguiment dels procediments de treball del departament i proposant millores per optimitzar-los; Contribuint a mantenir la BBDD actualitzada i identificant qualsevol canvi en la informació de la clientela; Confeccionant pressupostos i oferint la informació necessària per a la confecció de les factures (inclús, si cal, confeccionar-ne) i validant-ho amb la responsable.· Oferir suport al departament laboral: Oferint suport en els tràmits legals amb l'administració pública i la direcció tècniques de procediment davant l'administració; Assumint funcions i tasques d'altres companys/es quan s'han finalitzat les pròpies, en moments de pics de feina o quan el/la company/a és fora; Contribuint a que el departament tingui l'espai, els recursos i les eines en òptimes condicions i les necessàries per fer la seva feina; Cercant informació actual relativa a la normativa, recursos i eines per assegurar l'òptim compliment de les gestions i assessoraments; Fent el seguiment dels resultats propis i col·laborar amb el seguiment dels resultats de l'àrea i identificant i informant de les desviacions al/a la responsable del departament laboral.· Oferir suport a la direcció: Vigilant i comunicant a la direcció els riscs i les oportunitats detectades amb els sistemes d'informació necessaris; Comunicant al/a la responsable qualsevol incidència que no correspongui al seu àmbit de decisió o en aquells casos que tingui dubtes raonables sobre l'abast de la seva responsabilitat; Recollint la informació i elaborant informes, quadres d'indicadors, etc.per informar a la direcció de la situació i evolució de la seva activitat i/o la del departament, si li demanen.· Oferir suport a la resta de departaments (Fiscal, Comercial, Administratiu, etc.): Oferint informació sobre el mercat, la relació amb la clientela, etc.; Identificant necessitats i assessorant a la clientela sobre els serveis que ofereix l'Assessoria, donant suport a l'activitat comercial; Oferint suport a administració en el seguiment d' impagats amb la clientela; Compartint la informació i el coneixement amb els altres departaments relacionats amb els temes laborals (fiscal, mercantil, comptable, etc.); Col·laborant amb tasques d'altres àrees en pics de feina quan li sigui possible (per temps i coneixements), per exemple, declaracions de renda, etc.· Oferir suport en la relació i les gestions amb tercers: Oferint suport i supervisant el treball dels proveïdors de serveis i materials externs/es (Auditoria, Tic's, etc.); Facilitant la relació i conciliant els interessos entre la clientela, l'Assessoria i les diferents administracions.


Fuente: Talent_Ppc

Requisitos

Assessor/A Laboral
Empresa:

Cresalida, Creixement I Consolidació Empresarial


Professors De L'Àrea De Ciències Socials

Nívell formatiu mínim:ENSENYAMENTS UNIVERSITARIS DE GRAU Experiència en l'ocupació: 24 mesos Idiomes: CATALÀ, ESPANYOL i FRANCÈS Certificat de discapacitat p...


Desde Oficina De Treball Del Soc - Tarragona

Publicado 25 days ago

Borsa De Treball De Places D'Operador De Laboratori

Empresa Municipal Mixta d'Aigües de Tarragona, SA (EMATSA). Borsa de treball de places d'Operador de laboratori EDAR. Concurs o valoració de mèrits. Laboral ...


Desde Empresa Municipal Mixta D'Aigües De Tarragona, Sa (Ematsa) - Tarragona

Publicado 25 days ago

Coordinador/A D'Activitats Educatives

Coordinar el recull d'ofertes de lleure educatiu de la ciutat, per tal d'enriquir la proposta educativa i posar en valor la Ciutat com agent educatiu.Coordin...


Desde Diversport Sl - Tarragona

Publicado 25 days ago

Consultor/A Sap

ERP/CRM/SAP/Markg/Cont.- SAP- hace 2 horas**Descripción**:**Consultor/a SAP en Krell-consulting**:- Krell-consulting, líder en consultoría y desarrollo de so...


Desde Krell Consulting - Tarragona

Publicado 25 days ago

Built at: 2024-06-16T16:05:41.493Z