Lo sentimos, la oferta no está disponible,
pero puedes realizar una nueva búsqueda o explorar ofertas similares:

Auxiliar Adminitrativo

Vivir en Terrassa o cercanías.Tener estudios mínimos de FP grado superiorHorario de lunes a viernes de 8h a 13:30h y de 15.30h a 18h. (algunos viernes de 8h ...


Desde Acm Tools - Barcelona

Publicado a month ago

Tècnic/A Gestor/A De Projectes De R+D

Descripción de la ofertaImportant empresa del sector agroalimentari, recerca d'un/a tècnic/a gestor/a de projectes de R+D en producció animal. En dependència...


Desde Etalentum - Barcelona

Publicado a month ago

Secretari/A Polivalent

Busquem una persona polivalent que estigui a la recepció del centre, que contesti el telefon, whatsApp, correu i que s'encarregui de la part tècnica de àudio...


Desde Espai Sistèmic Humanista - Barcelona

Publicado a month ago

Recepcionista-Administrativa

Buscamos recepcionista/Administrativa para cubrir una vacante en nuestro centro sito en Barcelona; con incorporación inmediata, imprescindible hablar catalan...


Desde Contractia Legal - Barcelona

Publicado a month ago

Assistant Responsable Administración

Assistant Responsable Administración
Empresa:

Pimec Organization


Detalles de la oferta

Enginyeria i consultoria medi ambiental amb 30 anys d'experiència en el sector, ubicada a Barcelona, precisa incorporar una persona de suport en l'àrea d'administració.Enginyeria i consultoria medi ambiental amb 30 anys d'experiència en el sector, ubicada a Barcelona, precisa incorporar una persona de suport en l'àrea d'administració.





Les seves funcions seran de suport a la responsable d'administració i recursos humans en:
- Comptabilitat
- Suport a l'àrea de RRHH: control presencial, arxiu documental…
- Gestions diverses amb proveïdors i entitats financeres
- Gestió documental de l'empresa
- Revisió de contractes mercantils
- Actualització de diversos registres - Formació en Administració i Direcció d'empreses, Econòmiques, Empresarials o CFGS en Administració i finances
- Experiència mínima de 3 anys en lloc de treball similar.
- Persona metòdica, analítica, amb capacitat de treball en equip i amb motivació per a créixer en l'empresa.
- Incorporació immediata
- Jornada de matins de 8:30h a 14h o jornada completa de 8:30-14 y de 15 a 18h, a convenir en funció de la disponibilitat del/la candidat/a.
- Teletreball de fins al 25% a partir de quan es compleixi 1 any d'antiguitat a l'empresa
- Formació del lloc de treball a càrrec de l'empresa
- Salari segons experiència aportada i jornada de treball realitzada.
Enginyeria i consultoria medi ambiental amb 30 anys d'experiència en el sector, ubicada a Barcelona, precisa incorporar una persona de suport en l'àrea d'administració.#J-18808-Ljbffr


Fuente: Jobleads

Requisitos

Assistant Responsable Administración
Empresa:

Pimec Organization


Built at: 2024-06-20T04:59:14.589Z