Lo sentimos, la oferta no está disponible,
pero puedes realizar una nueva búsqueda o explorar ofertas similares:

Regulatory Affairs Administrator

The Opportunity The Regulatory Affairs Administrator is responsible for gathering and analyzing necessary technical documentation for cosmetic raw materials ...


Desde Puig - Barcelona

Publicado 12 days ago

Product Manager

WebCargo digitizes global freight sales for over 3,500 of the world's largest logistics providers and carriers. Or, in plain English, we help move the world,...


Desde Freightos - Barcelona

Publicado 12 days ago

Auxiliar Administrativo /A

Empresa del sector audiovisual búsqueda un/a auxiliar administrativo/a para trabajar en la zona de Lliçà d'Amunt y hacer las siguientes tareas: Atención tel...


Desde Domestiko.Com - Barcelona

Publicado 12 days ago

Auxiliar Administrativo/A Contable

Buscamos personas que quieran trabajar en una importante gestoría de Barcelona, en la que aprendan sobre la gestión pública y contable de los ayuntamientos. ...


Desde Domestiko.Com - Barcelona

Publicado 12 days ago

Aux. Administrativo/A - Administración Y Tesorería

Aux. Administrativo/A - Administración Y Tesorería
Empresa:

Sagardi


Detalles de la oferta

**Descripción**:Amb **Grup Sagardi** formaràs part d'un grup de restauració amb història, tradició i vocació per la gastronomia. Grup Sagardi va néixer fa 25 anys amb la idea de donar a conèixer la gastronomia Basca arreu del món. Actualment el grup compta amb uns 28 restaurants, a nívell nacional i internacional.Actualment estem seleccionant un/a **AUXILIAR ADMINISTRATIU/A per al DPT. ADMINISTRACIÓ-TRESORERIA** a jornada completa per realitzar la gestió dels processos del departament a les nostres oficines ubicades a Sant Boi.Les teves funcions principals seran:- Enviament de factures als clients.- Control i seguiment de les factures que estan pendents de cobrament.- Creació d'ordres de pagament a proveïdors.- Conciliació de bancs.- Comptabilització dels moviments generats.- Comptabilització d'assentaments comptables.- Reclamació d'incidències a proveïdors- Quadre i tancament mensual de les caixes dels restaurants i revisió de la documentació generada als restaurants.- Tasques d'arxiu.Què oferim?- Gaudir d´un bon ambient de treball, professional i dins d´un grup consolidat.- 16.000€/bruts anuals.- El menjar està inclòs.- Disposar d'una targeta amb descompte a tots els restaurants del grup.**Requisitos**:- Cerquem una persona comunicativa, amb experiència en el tracte al client, meticulosa, proactiva, àgil, responsable i organitzada, amb ganes d'aprendre i que tingui capacitat de treball en equip i de gestió de documentació.- Nívell fluid de català i castellà.- També es valoraran coneixements d'ofimàtica.


Fuente: Whatjobs_Ppc

Requisitos

Aux. Administrativo/A - Administración Y Tesorería
Empresa:

Sagardi


Built at: 2024-09-22T07:09:20.383Z