Desde PIMEC, en colaboración con el SOC, ponemos en marcha una nueva edición del programa 30 Plus, a través del cual iniciamos este proceso de selección. A través de este programa accederás a una contratación laboral de 6 meses o indefinido y obtendrás formación subvencionada (sin coste para ti) relacionada con el puesto de trabajo. Además, también tendrás acceso a acompañamiento para lo que necesites durante los primeros 6 o 9 meses.DescripcióDes de PIMEC, i en col-laboració amb el SOC, posem en marxa el programa 30 PLUS, a través del qual iniciem un procés de selecció per tal d'incorporar a una empresa ubicada a Montsonís (Lleida) un/a auxiliar administratiu/a.A través d'aquest programa accediràs a una contractació laboral indefinida i obtindràs formació relacionada amb el lloc de feina. La formació es online, un total de 40 hores.FuncionsTasques de suport al Departament Administratiu Comptable:- Facturació de clients- Comptabilització de factures de proveïdors- Preparació, recopilació i revisió de documentació- Gestió d'altes i baixes de clients i proveïdors- Gestió d'incidències- Gestió de reservesRequisits- Estudis D37/CFGM/CP administratiu o similar- Domini del paquet Office i eines digitals (competències digitals)- Experiència prèvia mínima d'1 any duent a terme tasques administratives similars- Bilingüe català i castellà- Residència propera al centre de treball- Persona dinàmica, àgil, amb motivació i disposició a l'aprenentatge- S'ofereix_- Horari: Dilluns a divendres de 9 a 13h i de 15h a 19h (a convenir si s'escau)_- Salari: 15.237,63€ bruts/anuals_- Contracte: indefinit_"Aquest projecte està subvencionat pel Servei Públic d'Ocupació de Catalunya i pel Servicio Público de Empleo Estatal - Ministerio de Trabajo y Economía Social en el marc del Programa SOC-30 Plus regulat per Ordre TSF/132/2018, de 30 de juliol."