Lo sentimos, la oferta no está disponible,
pero puedes realizar una nueva búsqueda o explorar ofertas similares:

Director/A De Delegación

Desde Melt Group , seleccionamos para consolidada empresa de ETT con ubicación en Aldaya (Valencia) , un/a director de oficina-delegación para asumir la resp...


Desde Melt Group - Girona

Publicado a month ago

Responsable Nacional De Vendes (Mercat Francès)

Consultoría en Recursos Humanos especializada en búsqueda, atracción y desarrollo de talento. Ayudamos a las empresas a detectar, captar, incorporar y retene...


Desde Mgroup Consultoria En Rrhh - Girona

Publicado a month ago

Coordinador De Mantenimiento H/M

COORDINADOR DE MANTENIMIENTO H/M CDI Técnica, mantenimiento e inmobiliaria IRÚN, Guipúzcoa, ES, 20300 Tiempo completo ¿Listo para vivir una experiencia apasi...


Desde Stef - Girona

Publicado a month ago

Gestor/A De Residus

Servicejobs col·labora amb una important empresa del sector de la construcció i reciclatge dedicada entre d'altres al moviment de terres, gestió de residus i...


Desde Servicejobs - Girona

Publicado a month ago

Cap De Recepció - Hotel 5

Cap De Recepció - Hotel 5
Empresa:

Hostaljobs


Lugar:

Girona

Detalles de la oferta

Hotel resort emblemàtic 5* situat als voltants de Figueres amplia el seu equip a la recerca de nou talent per estar al capdavant de l'equip de recepció, amb possibilitats de projecció a subdirecció de l'hotel.Si ets una persona que gaudeix del tracte amb el client, organitzada, resolutiva, amb habilitats de lideratge i tens experiència com a 2n o cap de recepció d'hotel 4 o 5*... _Et volem conèixer! _FUNCIONS:- Dirigir a l'equip de recepció i responsabilitzar-se dels serveis a l'hoste, supervisant i coordinant a tots els departaments implicats.- Proporcionar orientació i direcció als col-laboradors per garantir que es compleixen els procediments i polítiques de l'hotel i s'assoleixin els objectius establerts en eldepartament.- _Formar, supervisar, dirigir, orientar i donar suport_ a l'equip.- Distribuir les tasques i funcions dels membres de l'equip, verificant el seu desenvolupament.- Distrubució de torns, horaris i dies festius- Donar suport a les gestions pròpies de recepció: check-in/check-out, assignació d'habitacions i peticions, mapa de reserves i funcions de back office (facturació, control de comissions, gestió d'ingressos i pagaments).- Controlar que es compleixin els protocols i polítiques relatius a atenció al client, maneig de caixa, cobraments, facturació, tarifes, etc.- Col-laborar amb la resta de departaments i la direcció per desenvolupar i implementar processos de millora contínua.- Garantir una bona comunicació entre tots els departaments.- Gestionar, resoldre i donar resposta a les incidències o reclamacions que sorgeixin.CONDICIONS:- ?Incoporació: immediata- Horari: torns rotatius (matí/tarda + alguna nit)- Festius: 2 dies/setmana- Contracte: estable, directe amb l'establiment- Possibilitats reals de creixement i promoció dins l'empresa- Formació valorable: Grau en Turisme.- Experiència mínima**:3 anys **en una posició similar (recepció hotel 4 o 5*).- Tenir coneixement en protocol, funcions de front desk i back office i gestió d'equips.- Idiomes: castellà i català (domini), anglès i francès (B2), altres idiomes valorables.- Informàtica: Internet, correu electrònic, Office, software gestió hotelera.- Tenir interés i motivació per créixer professionalment i anar assumint noves funcions i responsabilitats progressivament.- Viure a l'Alt Empordà, preferiblement Figueres o rodalies.**PERFIL**: Cerquem una persona responsable, amb habilitats de lideratge i motivació d'equips, amb facilitat per al tracte al client, polivalent, resolutiva, flexible, organitzada i comunicativa.**IMPORTANT


Fuente: Whatjobs_Ppc

Requisitos

Cap De Recepció - Hotel 5
Empresa:

Hostaljobs


Lugar:

Girona

Built at: 2024-05-29T07:35:18.207Z