T'apassiona el món de la comptabilitat? Cerques una feina estable amb projecció? T'agradariaformarpart d'una empresa internacional?
Desd'Adeccoestemcol·laborantamb una empresa del sectorfarmacèuticamb la cerca d'unController, responsable de diverses activitats relacionades amb la comptabilitat, com ara el control d'inventaris i actius fixos, la gestió de comptes a cobrar idonasuport al negoci amb diferents anàlisis del rendiment de l'empresa. Tambédonasuport al Departament Financer tal com li sol·licita durant el procés d'auditoria financera i altres auditories.
Funcions i responsabilitats:
Elaborar un pla adequat per al control de diverses operacions com les despeses de capital.
Mesurar el rendiment amb els plans aprovats i informar dels resultats de les operacions a la direcció.
assegurar que els actius de l'empresa estan controlats de manera adequada i continuada, assegurant que l'assegurança de l'empresa ofereix una cobertura adequada.
proporcionar informes d'antiguitat precisos a l'equip comercial per tal que els imports pendents siguin degudament perseguits.
Mantenir i contribuir a la millora de totes les activitats de control d'inventaris, amb periodicitat mensual i incloent la responsabilitat total del recompte físic d'estocs (dos cops per any).
Proporcionar informes fiables sobre els nivells d'inventari i contribuir a altres seccions, com ara Adquisició i Producció.
Mantenir i fer un seguiment de l'inventari de l'immobilitzat i de les noves adquisicions, en contacte amb el Departament de Comptabilitat per al càlcul de l'amortització.
Contribuir al rendiment empresarial perseguint les factures vençudes formen una cartera de clients, majoritàriament basada en països emergents i subdesenvolupats.
Assistir al Departament Financer en diferents funcions, com ara controls d'auditoria interna i informes legals i ambientals.
Per cobrir altres membres de l'equip segons se sol·liciti.
En Adecco creemos en la igualdad de oportunidades y apostamos por el Talento Sin Etiquetas
Requisitos
Requisits:
Titulació universitària en economia o administració d'empreses.
Anglès parlat i escrit amb fluïdesa.
Usuari avançat de MS Excel i Power Point.
Usuari avançat d'ERP, idealment de Sage200c.
¿Qué ofrecemos?
No aplica
#J-18808-Ljbffr