Lo sentimos, la oferta no está disponible,
pero puedes realizar una nueva búsqueda o explorar ofertas similares:

Customer Success Manager

Hey, this is Alberto,Customer Success Lead at Bdeo. Our Customer Success team is part of a customer-facing team that boasts performing professionals with ecl...


Desde Bdeo Spain - Madrid

Publicado a month ago

International It Support Coordinator

2023 22 Jun INTERNATIONAL IT SUPPORT COORDINATOR Requisitos Mínimos: Education: Bachelor's degree or equivalent in Information Technology, Languages; E...


Desde Selección -It - Madrid

Publicado a month ago

Workforce Management Analyst Planning - Assisted Channels (Openbank)

Workforce Management Analyst Planning - Assisted Channels (Openbank) page is loaded Workforce Management Analyst Planning - Assisted Channels (Openbank) Soli...


Desde Banco Santander Sa - Madrid

Publicado a month ago

Post-Doctoral Position On Simulating Gauge Theories With Ryd

Post-doctoral position on simulating gauge theories with RydICFO is offering a postdoctoral position to a well-qualified, highly motivated and dynamic young ...


Desde Quantum Flagship - Madrid

Publicado a month ago

Gestor/A Operaciones En Contact Center Compañía

Gestor/A Operaciones En Contact Center Compañía
Empresa:

(Confidencial)


Detalles de la oferta

Educación superior no universitariaNível formativo máximo:Educaciónsuperior universitaria IdiomasInglés:Comprensión auditiva - Alto, Comprensión lectora - Alto, Expresión escrita - Alto, Expresión oral - Alto Experiência laboral Tiempo experiência:Más de 6 meses Se valorará también experiência en los siguientes campos:Recepcionistas de hotelTelefonistasEmpleados administrativos con tareas de atencion al publicoTelemarketing Otros aspectos a considerar Imprescindible experiência previa en el puesto.#J-18808-Ljbffr


Fuente: Jobtome_Ppc

Requisitos

Gestor/A Operaciones En Contact Center Compañía
Empresa:

(Confidencial)


Built at: 2024-06-03T22:42:42.931Z