Guest Line (Pbx) Agent - Gran Meliá Villa Le Blanc

Guest Line (Pbx) Agent - Gran Meliá Villa Le Blanc
Empresa:

Melia Hotels


Detalles de la oferta

**Guest Line (PBX) Agent - Gran Meliá Villa Le Blanc****_"Whatever story you choose, you are the star"_**At **Meliá Hotels International**, you have the power to create your future. For us, the most important thing is your talent: We share the passion that makes you put your heart into everything you do, day after day. We are by your side to help you go beyond your limits, to celebrate every victory with you. Because together, we are the stars of our own stories.**Gran Meliá Hotels & Resorts** evokes the essence of Spanish culture: simple pleasures, connection with the earth, respect for things well done and a discreet elegance perceived in every corner. If you love luxury and elegance, if you masterfully combine glamour and avant-garde with the finesse and refinement of classic service to offer guests the highest standard of quality, if you know how to make a difference to create truly exceptional experiencesthen Gran Meliá is undoubtedly the brand for you.El Gran Meliá Villa Le Blanc, es un nuevo hotel de lujo en una ubicación privilegiada en la isla de Menorca en las Islas Baleares.Para nuestro equipo de Guest Experiece, precisamos incorporar un **Guest Line (PBX) Agent.**Buscamos una persona dinámica y proactiva con experiência en Hoteles de Lujo, que se ajuste a nuestra cultura de servicio exclusivo, con el fin de ofrecer al cliente calidad en el servicio y contribuir a los objetivos operativos, económicos y de calidad de ambos hoteles. **ofrecemos alojamiento****MISIÓN**: Realizar el servicio telefónico del establecimiento, formando parte del equipo de Guest Service Line, proporcionando un servicio eficiente y cortés a huéspedes, proveedores y empleados de la compañía en la atención y proceso de llamadas telefónicas externas e internas.**¿QUÉ HARÁS?**- Ofrecer a los huéspedes información clara y completa sobre los servicios e instalaciones del Hotel.- Atención telefónica de las peticiones de Room Service de los huéspedes y seguimiento del servicio ofrecido.- Respuesta y seguimiento telemático de los comentarios de los clientes a través de la herramienta interna de medición de la satisfacción del cliente, así como en Redes Sociales.- Ser el punto de información interno que comunica unos departamentos con otros dentro del hotel, facilitando información y solventando cualquier petición.- Seguimiento telefónico de los clientes VIP´s.- Coordinación de las peticiones de reservas por parte de los huéspedes de los diferentes restaurantes del hotel en almuerzos y cenas**¿QUÉ BUSCAMOS?**- Experiência en una posición similar de 1 año- Preferiblemente experiência en hoteles- Formación Universitaria en Turismo, ciencias sociales, RRPP, o similar- Dominio paquete office- Alto nível de inglés. Se valorará un segundo idioma- Valorable disponibilidad geográfica- Trabajo en equipo y liderazgo- Alta orientación al cliente y al detalle- Gestión del cambio, innovación y organización- Experiência en la gestión de equipos**What benefits do we have for you?**- If you love to travel,**Melia Hotels International**is the place to work We have excellent discounts through our global**My MeliaRewards**program for you, your family, and friends.- At**Melia the protagonist is you**! You choose how far you want to go, and for this, we have different development plans in order to offer you opportunities for growth and to fulfill your professional dream. In addition, you can have international experiences if you wish, because we are located in more than forty countries!- ** Meliá Hotels International**has developed a learning model focused on you, centered around continuous and experiential learning that can accompany you in your professional development. Because if you evolve, Melià evolves with you.- Corporate Social Responsibility is of vital importance to us, and for this reason, we give the opportunity to participate in different events and social activities of diversity and social inclusion, always highlighting our values and purpose.**What will it be like to work for Meliá Hotels International?****Meliá Hotels International** is unique among the 20 largest international hotel groups in having an origin in leisure and the ideal size to combine exceptional hospitality with management that is efficient and close to its stakeholders. All of this, along with our Spanish warmth and passion, makes us distinct and different.At **Meliá Hotels International** you are the protagonist. The combination of your talent and your passion with our desire to grow by your side has no limits. Together, we will step forward with the strength of a great company. Together, we'll turn the future into an amazing story.- We are an equal opportunity employer and value diversity. We do not discriminate on the basis of disability, race, religion, age, or any other basis protected under federal, state, or local laws. We believe that diversity and i


Fuente: Whatjobs_Ppc

Requisitos

Guest Line (Pbx) Agent - Gran Meliá Villa Le Blanc
Empresa:

Melia Hotels


Mozo/A Para Trabajar En El Campo

Nortempo Palma selecciona 4 mozos/as para trabajar en el campo podando una viña. #tumueveselmundo**Imprescindible**- Vivir en Artá o alrededores. -Disponibil...


Desde Nortempo - Islas Baleares

Publicado a month ago

Camarero Para Lujoso Resort En Austria

¿Estas buscando el trabajo de tus sueños en la industria hotelera?¿Quieres trabajar en uno de los resorts más lujosos de Europa?Next Step career network con ...


Desde Next Step Career Network - Islas Baleares

Publicado a month ago

Hotel En Cala Millor, Mallorca Precisa Personal De

Para cadena de hoteles en Cala Millor, Mallorca se precisa personal de cocina - cocineros/as, ayudantes de cocina y friegaplatos. Fecha inicio: 1 del Abril y...


Desde Hotel En Cala Millor - Islas Baleares

Publicado a month ago

Camarero/A Room Service

**Información Adicional** Horario de tarde**Número de Empleo** 23049238**Categoría de Empleo** Food and Beverage & Culinary**Ubicación** Castillo Hotel Son V...


Desde Marriott International, Inc - Islas Baleares

Publicado a month ago

Built at: 2024-05-14T15:59:40.546Z