Lo sentimos, la oferta no está disponible,
pero puedes realizar una nueva búsqueda o explorar ofertas similares:

Sales Engineer Ibérica

At Henkel, you can build on a strong legacy and leading positions in both industrial and consumer businesses to reimagine and improve life every If you love ...


Desde Henkel - Barcelona

Publicado a month ago

Business Development Manager

We are part of the CLAR Group We have been operating in the market since 2015 and have been continuously improving our operations since then. Our strength is...


Desde Clar - Barcelona

Publicado a month ago

Sales Engineer

Para reconocida empresa multinacional especializada en la fabricación de bombas de vacío, ubicada en la zona del Vallès Oriental, estamos seleccionando un pe...


Desde Etalentum - Barcelona

Publicado a month ago

¡Únete A La Campaña Y Protege A Nuestros Amigos Peludos!

En Primer Impacto creamos estrategias de outsourcing personalizadas para cubrir las necesidades de nuestros clientes y dar soluciones a su fuerza de ventas, ...


Desde Primer Impacto - Barcelona

Publicado a month ago

Hr Assistant
Empresa:

Arimany


Detalles de la oferta

**Descripción**:Empresa multinacional de reconegut prestigi en el sector de les belles arts i la papereria, titular d'una àmplia gamma de marques i productes, busca incorporar en el seu departament de Legal & HR un/ Asistent/a en aquest departament, que dependrà directament de la Responsable d'aquest.Funcions:- Gestió i organització documental de recursos humans: actualització i manteniment de les diferents bases de dades del personal.- Suport en la gestió del personal: control de vacances, permisos, incidències, registre de la jornada, control de baixes, finalitzacions de contractes, variacions de jornada, comunicacions internes als treballadors, etc.- Suport en la selecció de personal: publicació d'ofertes, garbell curricular, realització d'entrevistes telefòniques, entre d'altres.- PRL: coordinació de la formació en els diferents centres (oficines, magatzem i fabrica): programació de reconeixements mèdics del personal; a càrrec de gestionar el CAE del personal de Grans Superfícies, a través de les plataformes de cadascuna d'elles (ECI, ALCAMPO, Carrefour, entre d'altres).- Gestió dels plans de formació del personal a través de la FUNDAE, centres formatius, entre d'altres.- Gestió de les assegurances (col-lectiu salut i transport)- Organització de les instal-lacions (oficines) i planificació dels productes de la cantina per a treballadors (cafè, llet, fruita, etc).- Suport en la realització dels diferents projectes del departament: Data Protection, Pla d'Igualtat retributiva; Compliance; accions relacionades amb la Sostenibilitat i RSC; així com en les auditories que es realitzin.- Altres tasques administratives del mateix departament.S'ofereix:- Estabilitat i excel-lent ambient laboral- Jornada complerta- Horari flexible (entrada 8-8:30 h i 17-17:30 h)- Incorporació immediata.Salari: 21.000 euros bruts anuals.**Requisitos**:Requisits:- FP grau mitjà o superior en àrees relacionades- Experiència mínima de dos anys- Persona discreta; organitzada; integra i amb capacitat de gestionar informació delicada i confidencial- Nívell intermedi d'anglès parlat i escrit- Nívell avançat de paquet Office (Outlook, Excel, Word)


Fuente: Whatjobs_Ppc

Requisitos

Hr Assistant
Empresa:

Arimany


Built at: 2024-06-12T04:39:39.648Z