Lo sentimos, la oferta no está disponible,
pero puedes realizar una nueva búsqueda o explorar ofertas similares:

Personal Supermercat

Busquem personal amb experiência en el sector per els nostres Supermercats, estem a Santa Llogaia d'Alguema i Vilamallacaixer/a - reponedor/a- Experiència 2 ...


Desde Supermercats La Parada S.L.U - Girona

Publicado a month ago

Front-End Development, Expert

access_time hace un día | how_to_reg Prácticas| place Granollersaccess_time hace 3 días | how_to_reg Indefinido| place Barcelonaaccess_time hace 5 días | how...


Desde Mango - Girona

Publicado a month ago

Global Head Of Crm & Loyalty

In Massimo Dutti, we are looking for a Global Head of CRM & Loyalty to join our Marketing department, in our Headquarters in Tordera, Barcelona, Spain.The Gl...


Desde Massimo Dutti - Girona

Publicado a month ago

Administratiu

col-wideJob Description:Informació de l'empresa- Empresa- Copiloto Empresarial, SL- Descripció feina- Càrrec vacant**Administratiu**- Població- Riudellots de...


Desde Jr Spain - Girona

Publicado a month ago

It Help Desk I Administrador De Sistemes

It Help Desk I Administrador De Sistemes
Empresa:

Grup Tramuntana


Lugar:

Girona

Detalles de la oferta

OFERIM: Incorporació a una empresa sòlida Jornada laboral de 40h / setmana 2 dies de festa a la setmana Incorporació immediata. Beneficis Socials per ser treballador/a del Grup Tramuntana: 10% de descompte en els nostres establiments, formació subvencionada per l'empresa, etc. TASQUES DEL LLOC DE TREBALL: Actuar seguint les indicacions del responsable d'àrea. Atendre i registrar les sol·licituds i/o incidències dels usuaris via telèfon, correu o en persona i assegurar que la resolució s'ha fet de forma eficient. Les principals tasques són les següents: Generar solucions per a aquells problemes reportats pels usuaris. Identificar i solucionar problemes relacionats amb el maquinari i el programari. Instal·lació, configuració i manteniment de maquinari i programari. Assegurar la infraestructura i la xarxa informàtica del Grup. Realitzar tasques programades de manteniment preventiu. Col·laborar amb la resta de l'equip de TI per ser més eficients en la resolució de problemes. Documentar problemes i les seves resolucions PERFIL PROFESSIONAL DEL/A CANDIDAT/A Estudis mínims: Batxillerat i/o formació en Grau informàtixa o similar Experiència prèvia en el sector d'un any Competències bàsiques: Sòlides habilitats interpersonals per saber interactuar amb els clients interns, empatia. Capaç de prioritzar i realitzar diferents tasques. Tenir capacitats comunicatives i verbals. Dots digitals i coneixement d'eines informàtiques bàsiques. Es valorarà coneixement de Business Central, SQL, Windows Server i xarxes (connexions xarxa, armaris comunicacions, ...). Total mobilitat entre els diferents establiments del Grup, respectant els 25km de distància. Carnet de conduir i vehicle propi


Fuente: Talent_Ppc

Requisitos

It Help Desk I Administrador De Sistemes
Empresa:

Grup Tramuntana


Lugar:

Girona

Built at: 2024-05-21T09:07:25.288Z