..**Descripción**:A TECOUT som especialistas en la prestació i gestió de serveis d'externalització de processos i consultoria de Recursos Humans. Amb el nostre servei de reclutament i selecció, connectem les millors empreses amb el millor talent del mercatObrim procés d'un/a **DIGITAL MARKETING MANAGER**El nostre client, un dels espais més emblemàtics de Barcelona combina turisme, cultura i oci; ofereix una amplia varietat d'activitats per a tots els públics, des d'exposicions d'art contemporani fins a tallers d'artesania, concerts i espectacles. És un dels llocs més visitats de la ciutat,i és un destí imprescindible per a qualsevol persona que vulgui gaudir de la cultura i l'oci en un espai únic.T'apassiona el món cultural,oci i turístic i vols formar part d'un equip consolidat i estable?Si la resposta és sí, aquesta és la teva oportunitat!**Descripció del rol**:El/la responsable de Marketing Digital serà el responsable de liderar la planificació, execució i optimització de les campanyes de marketing online del nostre eclient amb l'objectiu d'augmentar les vendes i posicionar-lo com a referent turístic, cultural i d'oci a nívell local, nacional i internacional**Tasques**:**Estratègia i planificació**:- Desenvolupar i implementar una estratègia global de marketing digital 360 en col-laboració amb els equips de Comunicació i Comercial.- Definir els objectius de marketing online i les KPI's per a mesurar l'èxit de les campanyes.- Realitzar anàlisis de mercat i de la competència per a identificar oportunitats i desenvolupar plans d'acció.- Desenvolupar i implementar un pla de marketing digital anual i gestionar el pressupost de marketing online- Treballar coordinadament amb els equips de Comunicació i Comercial.- Analitzar dades i interpretar resultats**Execució**:- Crear i gestionar contingut web optimitzat per a SEO.- Desenvolupar i executar campanyes de SEM (Google Ads, Meta Ads) per a generar leads i conversions.- Implementar i optimitzar estratègies de SEO per a posicionar la web del Poble Espanyol en els motors de cerca.- Gestionar la presència del Poble Espanyol en les xarxes socials (Facebook, Instagram, Twitter, etc.) i crear contingut atractiu per a interactuar amb els usuaris.**Anàlisi i optimització**:- Monitoritzar i analitzar el rendiment de les campanyes de marketing online mitjançant eines analítiques (Google Analytics, etc.).- Recopilar dades rellevants sobre el comportament dels usuaris i el rendiment dels canals digitals.- Generar informes periòdics sobre el rendiment de les campanyes i presentar-los a la direcció.- Identificar oportunitats de millora i implementar accions correctores per a optimitzar els resultats.**Altres tasques**:- Mantenir-se al dia de les últimes tendències en marketing digital.- Participar en la definició de la política de cookies del Poble Espanyol