Solidança és una Fundació de caire social compromesa amb el medi ambient i l'economia social, que busca maneres innovadores que permetin aportar noves propostes de integració sociolaboral per col·lectius en risc d'exclusió i oferir serveis de qualitat vinculats a la gestió integral de residus i l'economia circular. Amb aquest objectiu cerquem PERSONAL TÈCNIC ADMINISTRACIÓ LABORAL per realitzar la gestió laboral (Contractació, PRL) de l'àrea d'Administració i PRL. Tareas Gestió laboral (Contractació, PRL) Gestiona els processos de tramitació administrativa empresarial en relació al personal laboral, nòmines, assegurances socials, TC2, contractes, (interlocutor amb Gestoria). Organitza i supervisa la gestió administrativa del personal de l'entitat , ajustant a la normativa laboral vigent i protocols establerts. Tramita i realitza la gestió administrativa en la presentació de documents de diferents organismes, Administracions Públiques en el termini i forma requerits. ( Tràmits de licitacions, subvencions etc...) Classifica, registra i arxiva documents segons les tècniques apropiades i els paràmetres establerts per l'entitat. Requisitos ESTUDIS: Grau / llicenciatura Administració Empreses o Relacions Laborals o similar. Domini de la llengua catalana Experiència de 2 anys mínim en gestió de laboral Beneficios Contracte/Durada: Interinitat (aproximadament 10 mesos- 40h/setmanals) Amb possibilitat de continuïtat. Data inici: Incorporació immediata. Horari: De 8-15 i dues tardes (de 16-19 i de 16-18) Salari: 23.000 € bruts/ anuals * 12 pagues. Ubicació del centre de treball: Sant Just Desvern Solidança és una Fundació de caire social compromesa amb el medi ambient i l'economia social, que busca maneres innovadores que permetin aportar noves propostes de integració sociolaboral per col·lectius en risc d'exclusió i oferir serveis de qualitat vinculats a la gestió integral de residus i l'economia circular.