**T'agradaria realitzar pràctiques formant part del Grand Tour de Catalunya dins la Unitat de Marqueting d'Experiències?**Formaries part de la unitat de **Màrqueting d'Experiències**, la qual té com a missió definir el posicionament turístic de Catalunya i la seva cartera bàsica de productes per tal d'augmentar la notorietat i el coneixement de la marca Catalunya als mercats exteriors i interiors i incrementar la competitivitat de l'oferta. El Grand Tour de Catalunya és un nou producte turístic transversal que en el Pla de Màrqueting Turístic de Catalunya respon a la Iniciativa 3 i és un clar model de producte 4D.Donaries suport a:- La conceptualització, definició, desenvolupament, execució, avaluació i facturació de diferents accions que formen part del Pla d'Accions i Objectius (accions promoció on i offline, campanya de publicitat, presentacions B2B i B2C, etc.)- Totes les tasques relacionades amb difusió i comunicació del Grand Tour de Catalunya: comunicació amb el sector i el grup de treball, preparació de reunions i presentacions, suport en el desenvolupament d'accions on i offline de promoció, comunicació i comercialització...- La creació i/o revisió de continguts (en diferents canals: on i offline per xarxes, campanya publicitària, etc.)I realitzaries també aquestes tasques:- Elaborar informes, brífings, presentacions i tots aquells documents necessaris pel bon funcionament de la marca i de la Unitat de Màrqueting d'experiències.- Fer el seguiment de convenis, comunicació d'accions, assistència a reunions internes i externes.- Gestionar peticions i coordinar les modificacions/correccions/altes/baixes d'informació i dels continguts de les dades dels canals online del sector turístic: entitats publiques i privades, experiències, patronats,...- Actualitzar i incorporar nous continguts a la base de dades de continguts Infotur per a la seva posterior publicació a la web.- Col-laborar en totes les tasques administratives i logístiques pròpies de la Unitat de Màrqueting d'Experiències.Busquem una persona **positiva, metòdica i amb capacitat d'anàlisi **que comparteixi els nostres valors d'innovació, compromís i visió global per realitzar les pràctiques CITIUS a la unitat de Màrqueting d'Experiències.Que sigui resolutiva, es preocupi per l'eficiència i tingui **habilitats per comunicar-se** amb diferents interlocutors, públics, privats, col-lectius, etc.Requisits:- Titulació universitària en **Turisme**, **Màrqueting, Comunicació, Ciències Empresarials, ADE, Humanitats, Història de l'Art** o similar.- Bon nívell de redacció de textos.- Es valorarà coneixement del sector turístic català.- Idiomes: català, castellà i anglès. Es valorarà el coneixement de francès o alemany.**Quines són les condicions del programa CITIUS?**El Programa CITIUS combina la realització de les pràctiques i la formació acadèmica, amb el màster en Gestió Empresarial a la Universitat Autònoma de Barcelona (finançat el 70%). Requisits del programa:- Haver obtingut el títol universitari durant els últims 6 anys- Ser ciutadà/na espanyol/a o estranger/a amb permís de residència- No haver sigut estudiant del programa CITIUS de la UAB anteriorment- No realitzar qualsevol altra activitat acadèmica o laboral que dificulti el seguiment del programaLes característiques de les pràctiques són:- Data d'inici: març-abril 2024- Horari: dilluns a divendres de 8h a 15h (modalitat teletreball i presencial, amb flexibilitat horària)- Durada: 12 mesos (22 dies de descans)- Ajut a l'estudi: 781,21€ mensuals- Lloc: Carrer Aragó, 244, 4a planta, 08007 Barcelona**T'animes a acompanyar-nos en aquest gran repte?