Lo sentimos, la oferta no está disponible,
pero puedes realizar una nueva búsqueda o explorar ofertas similares:

Lencero/A En H10 The One Barcelona

**Descripción**: H10 Hotels precisa incorporar a una persona para trabajar como Lencero/a en el hotel The One Barcelona 5*GL. Las funciones a desarrollar se...


Desde H10 Hotels - Barcelona

Publicado a month ago

(Gbg816) | Preparador/A De Pedidos Gm Montcada

Descripción: ¡Conócenos! Mayorista referente en el sector de la distribución alimentaria en España, con más de 95 años en el mercado. Transgourmet Ibérica fo...


Desde Gm Cash - Barcelona

Publicado a month ago

Teleoeperador/A Venta Cursos Formación

**Detalles de la oferta**: **Tipo de jornada** - Completa**Tipo de contrato** - Otro**Años de experiência** - 1**Salario** - No especificado**Vacantes** - 2*...


Desde Cornerjob - Barcelona

Publicado a month ago

Abercrombie & Fitch - Manager In Training

Descripción de la empresa **Descripción de la empresa** Abercrombie & Fitch Co. (NYSE: ANF) es una empresa líder y global del sector de Retail tanto de ropa...


Desde Abercrombie And Fitch Stores - Barcelona

Publicado a month ago

Pràctiques A Màrqueting D'Experiències - Turisme

Detalles de la oferta

**T'agradaria realitzar pràctiques promovent el turisme cultural, premium i mèdic?**Formaries part de la unitat de **Màrqueting d'Experiències**, la qual té com a missió definir el posicionament turístic de Catalunya i la seva cartera bàsica de programes per tal d'augmentar la notorietat i el coneixement de la marca Catalunya als mercats exteriors i incrementar la competitivitat de l'oferta.L'Agència Catalana de Turisme treballa per promoure el sector turístic català a l'exterior a través, entre d'altres, del Programa Turisme cultural i el Programa Turisme premium. El turisme cultural és un dels elements de singularització de la identitat catalana. El segment del turisme de luxe/premium és un dels més demandats per contribuir a l'augment de la despesa turística, com es destaca al Pla de Màrqueting Turístic de Catalunya.L'Agència Catalana també treballa per potenciar Catalunya com a destinació de turisme mèdic, a través de la marca Barcelona Medical Destination (BMD).Per això s'ha preparat un important pla d'accions dels Programes de l'ACT pel 2024.Donaries suport a:- La conceptualització, definició, desenvolupament, execució, avaluació i facturació de diferents accions que formen part del Pla d'accions i objectius del Programa Turisme cultural, el Programa Turisme Premium i la marca BMD (accions promoció on i offline, campanya de publicitat, presentacions B2B, etc.)- Totes les tasques relacionades amb difusió, comunicació i promoció del Programa Turisme cultural, el Programa Turisme premium i la marca BMD: comunicació amb el sector i el grup de treball, preparació de reunions i presentacions, suport en el desenvolupament d'accions on i offline de promoció, comunicació i comercialització...- La creació i/o revisió de continguts (en diferents canals: on i offline per xarxes, campanya publicitària, etc.)I realitzaries també aquestes tasques:- Elaborar informes, brífings, presentacions i tots aquells documents necessaris pel bon funcionament dels programes i de la Unitat de Màrqueting d'Experiències.- Fer el seguiment de convenis, comunicació d'accions, assistència a reunions internes i externes.- Gestionar peticions i coordinar les modificacions/correcció/altes/baixes d'informació i dels continguts de les dades dels canals online del sector turístic.- Actualitzar i incorporar nous continguts a la base de dades de continguts per a la seva posterior publicació a la web.- Col-laborar en totes les tasques administratives i logístiques pròpies de la Unitat de Màrqueting d'Experiències.Busquem una persona **positiva, metòdica i amb capacitat d'anàlisi **que comparteixi els nostres valors d'innovació, compromís i visió global per realitzar les pràctiques CITIUS a la unitat de Màrqueting d'Experiències.Que sigui resolutiva, es preocupi per l'eficiència i tingui **habilitats per comunicar-se **amb diferents interlocutors, públics, privats, col-lectius, etc.Requisits:- Titulació universitària en **Turisme**, **Màrqueting, Comunicació, Ciències Empresarials, ADE, Humanitats, Traducció i Interpretació, Relacions Públiques **o similar.- Bon nívell de redacció de textos.- Es valorarà coneixement del sector turístic català.- Idiomes: català, castellà i anglès. Es valorarà el coneixement de francès.**Quines són les condicions del programa CITIUS?**El Programa CITIUS combina la realització de les pràctiques i la formació acadèmica, amb el **màster en Gestió Empresarial** a la Universitat Autònoma de Barcelona (finançat el 70%). Requisits del programa:- Haver obtingut el títol universitari durant els últims 6 anys- Ser ciutadà/na espanyol/a o estranger/a amb permís de residència- No haver sigut estudiant del programa CITIUS de la UAB anteriorment- No realitzar qualsevol altra activitat acadèmica o laboral que dificulti el seguiment del programaLes característiques de les pràctiques són:- Horari: dilluns a divendres de 8h a 15h (modalitat teletreball i presencial, amb flexibilitat horària)- Durada: 12 mesos (22 dies de descans)- Ajut a l'estudi: 781,21€ mensuals- Lloc: Carrer d'Aragó, 244, 4a planta, 08007 Barcelona**T'animes a acompanyar-nos en aquest gran repte?**- Les persones inscrites donen el seu consentiment per a que l'Agència Catalana de Turisme consulti les seves dades a altres administracions o organismes per comprovar que compleixen les condicions requerides per accedir a l'objecte d'aquesta oferta i que les consulti durant la seva vigència._- Contra aquesta convocatòria, la persona interessada pot interposar demanda contenciosa laboral davant dels Jutjats Socials en el termini de dos mesos comptats a partir de l'endemà de la seva publicació/comunicació, d'acord amb les previsions establertes a l'article 69.2 de la Llei 36/2011, de 10 d'octubre, reguladora de la jurisdicció social -LRJS-, i seguint el pro


Fuente: Whatjobs_Ppc

Requisitos

Built at: 2024-10-31T23:20:17.321Z