Lo sentimos, la oferta no está disponible,
pero puedes realizar una nueva búsqueda o explorar ofertas similares:

Supervisor (Spanish-Speaking) - On-Site - Fashion Industry | [L098]

We are looking for a Spanish-speaking Supervisor- (On-site) to join one of our exciting projects.What we offer youYou will be trained and constantly guided b...


Desde Webhelp Spain - Barcelona

Publicado a month ago

Jefe De Centro - Site Manager

Jefe de Centro para dos comedores Sodexo, en Tordera y Palafolls.. Se busca responsable de centro con máxima orientación al cliente, don de gente, capacidade...


Desde Sodexo - Barcelona

Publicado a month ago

(By-801) | Service Delivery Manager

¿Te interesa formar parte de un proyecto apasionante en la industria de software?¿Cuál será tu misión?Te responsabilizarás de gestionar de manera ágil los pr...


Desde Talent Match - Barcelona

Publicado a month ago

-88 – Grant Officer - Project Management Department - [Lbs-700]

Functions to be developed : - Fellowships management, which includes possible amendments to the award resolution, preparation of annual justifications, finan...


Desde Cimne - Barcelona

Publicado a month ago

Recepcionistes D'Hotel (7089) Oferta De Treball Per

Recepcionistes D'Hotel (7089) Oferta De Treball Per
Empresa:

Oficina De Treball Del Soc


Detalles de la oferta

Titulacions: TÈCNICS SUPERIORS EN GESTIÓ D'ALLOTJAMENTS TURÍSTICS o GRAU EN DIRECCIÓ HOTELERA o Grau en gestió turística i hotelera. Coneixements d'informàtica: MICROSOFT OFFICE a nívell usuari. Idiomes: ESPANYOL;FRANCÈS;ANGLÈS;CATALÀ Nívell alt, necessari per a l'atenció als clients de l'hotel. Persona orientada a l'excel-lència: posar atenció als detalls, persona organitzada, amb bones habilitats comunicatives, amb capacitat de resolució de conflictes i amb clara orientació al tracte amb el client. Imprescindibles: CERTIFICAT DE DISCAPACITAT RECONEGUT => 33%Oferir excel-lència en atenció al client presencial, telefònic i per correu electrònic, gestió check-in i check-out clients, gestionar reserves i les cancel-lacions. Resolució d'incidències i oferir informació turística als hostes, gestionar la seguretat i accessos a l'hotel, gestió despeses addicionals dels clients durant l'estada, tasques bàsiques de facturació, oferir suport als companys/es recepció.- Experiència 4 anys. RECEPCIONISTES D'HOTEL- espanyol (parlat superior, escrit superior)- francès (parlat superior, escrit superior)- anglès (parlat superior, escrit superior)- català (parlat superior, escrit superior)- Contracte laboral indefinit- Jornada completa- Salari mensual brut 1468- Altres beneficis: Disponibilitat de poder treballar 40 hores setmanals de dilluns a diumenge amb els descansos establerts per llei. Disponibilitat horària en torns rotatius, de 07.00 a 15.00 h i de 15.00 a 23.00 hores, amb descansos setmanals rotatius.


Fuente: Whatjobs_Ppc

Requisitos

Recepcionistes D'Hotel (7089) Oferta De Treball Per
Empresa:

Oficina De Treball Del Soc


Built at: 2024-05-20T20:57:26.466Z