PROCÉS DE SELECCIÓ LLOC: Tècnic/a de comunicació PROCEDIMENT: CONVOCATÒRIA OBERTAINTRODUCCIÓAethnic és una entitat sense ànim de lucre fundada l'any 2006 amb la missió de promoure un turisme responsable i sostenible com a eina per millorar la qualitat de vida de les persones, el desenvolupament de l'economia social i solidària i el respecte al medi ambient.La missió d'Aethnic és contribuir a un desenvolupament sostenible just, alineat amb els drets humans i que promogui la transició socioecològica.Ho fem mitjançant la realització de projectes, la difusió de recursos i capacitació dels diferents actors implicats.Cal iniciar un canvi de paradigma en el model turístic tradicional per assegurar que estigui compromès amb la cultura i les identitats locals, la justícia global i el medi ambient.Creiem que el turisme ha de contribuir al desenvolupament sostenible dels destins generant millors condicions de vida per a les poblacions locals, assegurant la bona convivència entre residents i visitants, i promovent una transició socioecològica justa.PERFIL ESPECÍFICEs requereix una persona altament qualificada amb capacitat de planificació, organització i gestió amb autonomia, amb capacitat analítica i conceptual, que tingui iniciativa, gran sentit de la responsabilitat i que estigui acostumada a treballar en equip.A més, es requereixen coneixements tècnics en comunicació, i en temes relacionats amb turisme, desenvolupament i sostenibilitat, com són: gestió i producció turística, sostenibilitat, promoció,economia social, desenvolupament internacional i drets humans.Es responsabilitzarà de les funcions següents:• Estratègia, gestió i implementació de la comunicació de les activitats d'Aethnic: 1) desenvolupament local i internacional, 2)viatges, 3) experiències turístiques i 4) consultoria en turisme.• Creació d'una estratègia comuna a nivell d'entitat que vinculi totes les accions i els projectes.Marca i eslògan.• Generar continguts (inclosos gràfics i audiovisuals) per als canals propis d'Aethnic i de tercers.També fer un seguiment periòdic sobre l'impacte de les accions que es realitzen (clipping de premsa, KPIs web i xarxes socials).• Convocatòria, organització i seguiment de reunions amb els col·laboradors.• Responsable del disseny i el desenvolupament de l'estratègia de comunicació i de relació amb els mitjans.• Identificar i proposar accions i eines de comunicació noves que facilitin l'abast i la visibilitat d'Aethnic, així com el treball de comunicació i millorin l'impacte de les iniciatives.• Seguiment i informes periòdics.REQUISITS• Trobar-se en possessió d'una titulació a nivell de llicenciatura, màster o grau (titulació superior) preferiblement en turisme, expedit per la universitat o una institució d'ensenyament superior que gaudeixi de ple reconeixement acadèmic i administratiu a Espanya, o si no, hagi estat prèviament convalidat com tal per l'autoritat competent.• Experiència laboral en comunicació i gestió de continguts.Creació de marca.• Experiència laboral acreditada en gestió relacionada amb l'àmbit del turisme i la sostenibilitat.• Experiència laboral a l'àmbit de l'economia social i solidària.• Nivell alt d'anglès acreditat (C1).CONCEPTES VALORABLES• Experiència demostrada en organització i gestió d'iniciatives vinculades al sector turística.• Nivell alt en el maneig del paquet informàtic Office, correu electrònic i internet, així com altres eines per a la presentació de resultats.•Nivell alt de Català.CONTRACTEContracte indefinit a temps parcial segons conveni.